– To spełnienie moich marzeń – tak Karol Majewski, dyrektor firmy DiMedical, podsumował podpisanie umowy sponsorskiej z Widzewem.
Od początku sezony piłkarze Widzewa grają w koszulkach z napisem “Zawsze w 13”, co jest zaproszeniem dla biznesu, by wspierał klub. – Nie ma klubu sportowego bez biznesu. Pamiętamy o firmach, które od wielu lat są z Widzewem: Murapolu, Termotonu i wielu innych – mówił Michał Rydz, wiceprezes Widzewa do spraw marketingu. – 1 września powiedzieliśmy, że chcemy się otworzyć na biznes. Chcemy zapraszać, by był z nami w bardziej niecodzienny sposób, np. w . formie sponsoringu meczu. Robimy coś niespotykanego w skali kraju, bo mamy sponsora strategicznego mecz derbowego. Będzie nim przez tydzień.
Tym sponsorem będzie firma DiMedical. Skąd się wzięła w Widzewie? – Od czegoś trzeba zacząć, a my zaczynamy z wysokiej półki. Jest mi miło, bo mam możliwość współpracy z Widzewem, moim ukochanym klubem – tłumaczył doktor Majewski, dyrektor firmy. – Pochodzę z Błaszek, gdzie to wszystko się zaczęło. Udało mi się spełnić marzenie z dzieciństwa i wejść we współpracę z Widzewem.
Dyrektor Majewski dodał, że liczy, że to dopiero początek współpracy z Widzewem. Wyjaśnił też, że jego firma ma wynajętą lożę na stadionie i już po pierwszych meczach podjął decyzję o nawiązaniu współpracy. – Jesteśmy specjalistami diagnostyki leczenia gruźlicy i zajmujemy się medycyną estetyczną. Zajmujemy się też koronawirusem.
– To budujące wydarzenie, bo DiMewdical jest świetną firmą – podsumował Tomasz Stamiorowski, właściciel Widzewa.
Poinformowano też, że trzy firmy przedłużają współpracę z Akademią Widzewa. To Avallon, Grupa Kapitałowa WEC i Immergas.