DiMedical nie będzie już sponsorem strategicznym Widzewa, ale w klubie zostaje.
Logo firmy należącej do Karola Majewskiego w minionym sezonie było na koszulkach piłkarzy Widzewa na samej górze. To przywilej sponsora strategicznego klubu. W nowym sezonie na trykotach pozostanie logo TERMOton, czyli marki firmy ZCB Owczary, która wspiera klub od 4. ligi, aż do ekstraklasy.
ZCB Owczary zostają i wręcz zwiększyły swoje wsparcie dla Widzewa. DiMedical też zostaje w klubie, ale nie będzie już sponsorem strategicznym. – DiMedical będzie kontynuować współpracę jako sponsor, będzie wspierać nas w projektach specjalnych, jej logo będzie na autokarze, w loży – mówi Michał Rydz, prezes Widzewa. – W ostatnich latach Karol i DiMedical przekazały Widzewowi prawie 4 miliony złotych, to realnie duże pieniądze. Bardzo mocno za to dziękujemy.
Rydz dodał, że trwają rozmowy z nowym sponsorem strategicznym, czyli tym najważniejszym, które zapewne zajmie miejsce na samej górze koszulki na froncie. – Powiem jak zawsze, że pieniądze lubią ciszę – uciął temat prezes Widzewa.