Chociaż do pierwszego meczu ŁKS-u jeszcze dwa miesiące, już po spotkaniu z GKS-em Katowice, łodzianie rozpoczęli sprzedaż karnetów na rundę wiosenną. Cel to 5 tys. wejściówek. Gdyby się udało, fani ŁKS-u byliby w pierwszej piątce jeżeli chodzi o sprzedane karnety. Nie brakuje wiele, bo latem kibice wykupili około 4 tys. wejściówek.
Czytaj także: Są chętni żeby pomagać ŁKS-owi.
Sprzedaż będzie trwała do 11 lutego. Zakończy się przed meczem z GKS-em Tychy, którym ełkaesiacy zainaugurują ligowe rozgrywki w 2023 roku. Wejściówki kosztują około 200 złotych. To gwarancja wejścia na wszystkie mecze rozgrywane na stadionie Króla, w tym najbardziej elektryzujące spotkanie z Wisłą Kraków. To także forma wsparcia klubu, który do lutego nie ma praktycznie żadnych przychodów, tylko wydatki.
Czytaj także: Kibice docenili piłkarzy ŁKS-u.
– Do 5 tys. jeszcze sporo brakuje. Piłkarze rozjechali się do domów, większość kibiców żyje mistrzostwami świata. To chwila wytchnienia dla działu marketingu, który już przygotowuje promocje na okres świąteczny i nowy rok. Nie jest tak, że codziennie otwieramy stronę i analizujemy sprzedaż karnetów. Mocniejszą promocję planujemy kiedy skończy się mundial, piłkarze rozpoczną przygotowania, pojadą do Turcji. Wtedy będzie dużo sposobności, żeby przypomnieć w jaki sposób można wspierać lidera pierwszej ligi – powiedział Jakub Olkiewicz, odpowiedzialny za marketing w ŁKS-ie.