Prawie trzy tysiące osób obejrzało transmisję z meczu ŁKS-u.
ŁKS zorganizował transmisję pierwszego meczu w 2022 roku. Na klubowym kanale w serwisie YouTube można było obejrzeć sparing z Motorem Lublin. Sponsorem transmisji była firma Wentana, która od niedawna sponsoruje piłkarski ŁKS. Łódzki klub podjął bardzo dobrą decyzję, bo przez pandemię, wielu kibiców nie mogło pojawić się na meczu, ale i tak trybuna w ośrodku na Minerskiej była prawie wypełniona.
W szczytowym momencie, transmisję z meczu ŁKS-u oglądało ponad 2500 osób. To prawie połowa trybuny na stadionie imienia Władysława Króla. Oby frekwencja dopisała również na meczach ligowych. Przed zespołem Kibu Vicuny kluczowe mecze z Koroną, Miedzią i Widzewem. Wszystkie zostaną rozegrane w Łodzi, a piłkarzom na pewno łatwiej będzie walczyć o punkty, na wypełnionym przez kibiców stadionie. Niedawno mówił o tym wychowanek ŁKS-u, Adam Marciniak. -Myślę, że nie trzeba nikogo przekonywać żeby kupił karnet. W Łodzi rozegramy najważniejsze mecze o stawkę, między innymi z Koroną Kielce i Widzewem. Życzyłbym sobie, żeby stadion pękał w szwach, ale wiem że to my musimy zrobić wszystko żeby kibice spędzali z nami weekendy na stadionie – powiedział stoper.
Wsparcia potrzebują również siatkarki ŁKS-u Commercecon. Brązowe medalistki Tauron Ligi, w środę grają ćwierćfinałowy mecz w Pucharze CEV. Ich rywalem będzie Mladost Zagrzeb. Klub zrobił kibicom niespodziankę i przecenił wejściówki. Jeżeli łodzianki wygrają, to w półfinale trafią na zwycięzcę pary Schwerin – Stuttgart. Ełkaesianki doskonale znają te drużyny, bo rywalizowały z nimi w Lidze Mistrzyń.