Moda na Widzew zdaje się nie mieć końca. Po raz kolejny kibice Widzewa wykupili ponad 16 tysięcy karnetów. To oznacza, że stadion przy al. Piłsudskiego regularnie będzie się wypełniał niemal do ostatniego miejsca.
Sprzedaż karnetów na domowe mecze Widzewa w rundzie wiosennej sezonu 2021/2022 została podzielona na kilka etapów. W ostatnim z nich, czyli w otwartej sprzedaży, pozostało nieco ponad tysiąc wejściówek. Fani drużyny z al. Piłsudskiego potrzebowali mniej niż 24 godziny, by pozajmować pozostałe wolne miejsca.
W momencie publikacji tego artykułu w sprzedaży pozostało już jedynie sześć karnetów na jeden z sektorów dla osób z niepełnosprawnościami. Na pozostałe sektory wolnych wejściówek już nie było.
Oczywiście ten stan rzeczy może jeszcze ulec zmianie, gdyż nie wszystkie zarezerwowane miejsca mogą zostać opłacone. Nie zmienia to jednak faktu, że jeśli ktoś zwolni miejsce, to w ciągu kilku minut znajdzie ono nowego chętnego. Osób, które chcą mieć pewność obejrzenia piłkarzy Widzewa na żywo jest bowiem zdecydowanie więcej niż miejsc na stadionie.
– Cieszymy się z tego bardzo. To jest pewien fenomen społeczny i niech on trwa jak najdłużej – skomentował w rozmowie z TV TOYA Mateusz Dróżdż, prezes Widzewa.
Reklama
Trwa ozdabianie stadionu przy al. Piłsudskiego 138. Wkrótce ma on być jeszcze bardziej widzewski także w środku.
Pisaliśmy już o tym, że Serce Łodzi zmienia swój wygląd. Jakiś czas temu zdjęto historyczny branding, który nawiązywał do zdobycia przez Widzew pierwszego mistrzostwa Polski. Zastąpią go czerwone płachty z charakterystycznymi dla klubu hasłami.
Od strony al. Piłsudskiego (trybuna B) kibice już widzą napis „Serce Łodzi bije właśnie tu”, a po drugiej stronie przyjeżdżających do Łodzi pasażerów PKP wita hasło „Widzew Łódź wita w Mieście Włókniarzy”. Teraz montowany jest branding z boku, czyli od strony trybuny C.
Co ciekawe, zmianie ulegnie też wnętrze obiektu, o czym poinformował Mateusz Dróżdż. Prezes Widzewa przekazał informację, że klub uzyskał wszystkie formalne zgody na branding wewnętrzny obiektu. Serce Łodzi także w środku zabije więc dla Widzewa.
Patrząc na tempo prac przy zewnętrznym brandingu stadionu wielce prawdopodobne jest to, że kibice będą mogli podziwiać nowy wygląd wnętrza stadionu już podczas pierwszego domowego meczu Widzewa z Arką Gdynia.