Przypomnijmy, że od sierpnia 2020 roku oficjalnym partnerem technicznym Widzewa Łódź jest włoska firma Kappa. Współpraca z Kappą nie przebiega tak, jak można byłoby tego oczekiwać. Problemy dotyczyły nie tylko dostępności koszulek dla kibiców, ale także terminowości dostaw czy jakości wykonanych strojów.
To właśnie z tego powodu w połowie lipca zarząd Widzewa wydał specjalne oświadczenie, w którym informował, że w dniu prezentacji drużyny przed sezonem 2022/2023 w sklepie Widzewa pojawi się dużo mniej nowych trykotów, niż pierwotnie zakładano. Klub winę za taki stan rzeczy zrzuca na sponsora technicznego, który, zdaniem władz Widzewa, nie dochował terminu dostaw, a do tego część strojów, które przysłał do Łodzi, odbiegała od przyjętych standardów jakości wykonani
W związku z tym, w klubie podjęli decyzję o rozpoczęciu poszukiwań nowego, lepszego partnera technicznego.
CZYTAJ TAKŻE >>> Piłkarz Widzew przejdzie operację [OFICJALNIE]
Firma, która wygra ogłoszony we wtorek przetarg, będzie odpowiedzialna za przygotowanie odzieży i sprzętu sportowego dla I zespołu Widzewa Łódź, Akademii Widzewa Łódź, w tym zespołu rezerw, sztabu szkoleniowo – medycznego wszystkich drużyn oraz oficjalnego sklepu Widzewa Łódź (odzież przeznaczona do sprzedaży).
Mowa o blisko 300 koszulkach meczowych i 300 parach spodenek dla pierwszego zespołu, a także m.in. koszulkach i spodenkach treningowych, bieliźnie termicznej, getrach, skarpetach, bluzach treningowych, klapkach, kurtkach zimowych, czapkach, ortalionach, bezrękawnikach czy torbach i plecakach dla sztabu medycznego.
Otwarcie złożonych ofert nastąpi 7 października. Wtedy dowiemy się, ile firm wyraziło chęć ubierania widzewiaków w stroje służbowe w sezonach 2023/2024 i 2024/2025.
CZYTAJ TAKŻE >>> „Dziękuję Pan Dominik”. Widzew opanował media społecznościowe