Te stroje ŁKS-u Commercecon przyciągają uwagę. Mają budzić w kibicach świadomość.
ŁKS Commercecon jak co roku zaskoczył kibiców. W poprzednim sezonie, łodzianki zdobyły mistrzostwo w koszulkach z panoramą placu Wolności i ulicy Piotrkowskiej. Teraz będzie jeszcze ciekawiej, bo projekt, chociaż kontrowersyjny ma służyć dobrym celom.
Na dole meczowych strojów znalazło się zdjęcie graffiti ze Starego Posiela. Zdjęcie wykonane nocą, przez Łukasza Klimczaka przypomina o łódzkim charakterze klubu. Ale to nie wszystko.
Klimczak jest inicjatorem akcji “Mój kumpel Tymek”. Tymek to chłopiec z zespołem downa, który mimo choroby stara się żyć pełnią życia.
– W tej koszulce wystąpimy w meczu derbowym. Są na niej logotypy nowych sponsorów. Wzór jest wyjątkowy. Od lat mamy motywy związane z Łodzią. W tym roku wybraliśmy nieprzypadkowo. Łukasz Klimczak wykonał to zdjęcie na Starym Polesiu. To bardzo symboliczny obraz, łączy Łódź i ŁKS. Za tym zdjęciem stoi historia. Siostrzeniec Łukasza, Tymek cierpi na zespół downa. Chcemy zaangażować się w akcję świadomościową. Żeby coraz więcej ludzi wiedziało czym jest zespół downa. Chcemy uczyć kibiców jak pomagać ich rodzinom, jak postępować z takimi dziećmi. Mamy już kilka pomysłów jak to zrobić. To będzie motyw przewodni tego sezonu, ale nie rezygnujemy z reszty akcji. Nadal będziemy pomagać schroniskom – powiedział Bartosz Wencław, wiceprezes ŁKS-u Commercecon.
Więcej o Tymku, można przeczytać tutaj.
ZOBACZ GALERIĘ Z PREZENTACJI ŁKS COMMERCECON PRZED NOWYM SEZONEM. WYSTARCZY KLIKNĄĆ W PONIŻSZE ZDJĘCIE.