Koszykarze ŁKS-u, mają sponsora tytularnego, łódzką firmę Coolpack. Drużyna została odpowiednio wzmocniona, a jej celem na nadchodzący sezon jest awans.
Koszykarze ŁKS-u mają sponsora tytularnego, łódzką firmę Coolpack. Producent plecaków pomaga łódzkim zawodnikom od kilku sezonów. Prezesem firmy jest Maciej Olsztyński, były koszykarz ŁKS-u.
Od kilku lat prowadzimy projekt druga liga koszykówki w ŁKS. Graliśmy swoimi wychowankami. Marzyło nam się powalczyć o pierwszą ligę, by poszerzyć piramidę szkoleniową w naszym klubie. Pozyskaliśmy nowego sponsora tytularnego, firmę Coolpack. Dziękuję sponsorowi za zaangażowanie nie tylko finansowe, ale i merytoryczne
Powiedział prezes koszykarskiej sekcji ŁKS-u, Filip Kening. Działacze jasno deklarują, że ich celem jest awans.
Przed sezonem do ŁKS-u dołączyli Nobert Kulon i Bartosz Wróbel. Szczególnie ten pierwszy będzie ważny, bo na nim łodzianie zamierzają oprzeć atak. Cały czas trwają poszukiwania koszykarza na pozycję numer pięć, bo w obecnej drużynie brakuje zawodnika o odpowiednich parametrach fizycznych. Jak mówi prezes Kening: “Zawodnicy nam oferowani, albo nie byli w naszym zasięgu finansowym, albo nie spełniali naszych oczekiwań. Po co brać koszykarza, który mecz będzie zaczynał na ławce. Czekamy na okazję.”
Trzeci rok z rzędu, ełkeasiacy będą grali w Zatoce Sportu. Współpraca z Politechniką jest korzystna dla obu stron, chociaż władze klubu zgodnie przyznają, że miejsce ŁKS-u jest na al. Unii. “Chcemy przywrócić modę na koszykówkę wśród kibiców ŁKS-u. To sekcja, która osiągała sukcesy w Polsce i Europie” Powiedział Maciej Olsztyński.
ŁKS rozegrał trzy sparingi przedsezonowe, dwa wygrał i jeden przegrał. Pierwszy mecz ligowy łodzianie zagrają na początku października.