ŁKS zakończył sprzedaż karnetów na sezon 2024/25. Do kibiców trafiło blisko 4500 abonamentów, co jest jednym z najlepszych wyników w kraju.
Blisko 4500 tysiąca sprzedanych karnetów, w tym 1166 nowych – to wynik Łódzkiego Klubu Sportowego. Po zakończonym bolesnym spadkiem z PKO BP Ekstraklasy sezonie kibice wysłali więc do klubu sygnał o wyraźnim kredycie zaufania. A to pokazuje, że jest na czym budować przyszłość pod względem frekwencji na Stadionie Króla.
Podany przez ŁKS wynik jest jednym z najlepszych w kraju. Biało-czerwono-biali w łączonej tabeli klubów PKO BP Ekstraklasy i Betclic 1. Ligi zajęliby mocne, dziewiąte miejsce. A to pokazuje, że 4500 sprzedanych karnetów jest powodem do sporej radości dla klubu, ale i całej społeczności kibicowskiej.
Najmłodsza ma 10 miesięcy. Najstarszy 89 lat. A w sumie jest ich 𝟰𝟰𝟴𝟬, bo tylu naszych kibiców wybrało karnet #DlaŁKSu. Każdemu z Was – karnetowicze – bardzo dziękujemy! ⚪️❤️⚪️https://t.co/L289s4ry8n
— ŁKS Łódź (@LKS_Lodz) August 8, 2024
Działania ŁKS-u w ostatnim czasie kierują się w stronę zwiększenia frwekencji na domowych meczach. Na spotkaniu z Górnikiem Łęczna otwarty został nowy sektor rodzinny. Z karnetowej promocni -50% skorzystało blisko 1000 osób. Pomysły więc są, a ich przyjęcie w środowisku jest korzystne dla klubu.
2 Comments
Ale pamietacie, ze ten wynik wykrecono dzieki zastosowanej przecenie? Te nowe karnety (1166) to wlasnie efekt 50% znizki dla tych co przedluzaja karnet i przyprowadza nowego. No i kreatywni kibice LKSu (tak, tak – ci sami, co przez lata, w ramach wspierania swojego ukochanego klubu, wchodzili przez dziury w plocie) nawet na swoim forum “szukali pary”, by podzielic sie oszczednosciami. Ot i cala tajemnica tego na czym ma budowac LKS. Na kibicach, ktorzy niespecjalnie chca na niego wydawac swoja kase. Powodzenia 😀
Frekwencja na lksie maleje a nie rośnie. Jak zwykle zawyzone dane mówiły o 6500 kibiców.
Jedno się nie zmienia. Co dla was jest sufitem, dla nas… to nawet nie podłoga, to dwa piętra niżej.