Firma Kramel zainwestuje w ŁKS. Ciekawa historia sponsora.
ŁKS długo opierał się na finansowaniu akcjonariuszy i pozyskiwał mniejszych sponsorów. Raport Deloitte wykazał, że w poprzednim sezonie beniaminek ekstraklasy miał najmniej partnerów biznesowych z wszystkich klubów Fortuna 1 Ligi. To ma się zmienić, bo stanowisko szefa marketingu objął Michał Frontczak. Chociaż oficjalnie rozpoczął pracę w październiku, zakulisowo było słychać, że działa od kilku miesięcy. Efektem jego pracy jest sponsor główny ŁKS-u.
Została nim firma Kramel. To irm działających w branży FMCG, która operując na terenie całego kraju współpracuje z kilkudziesięcioma wiodącymi producentami branży spożywczej. FMCG to branża dóbr szybko zbywalnych. Kramel specjalizuje się w produktach spożywczych.
–Można powiedzieć, oczywiście mocno rzecz upraszczając, że zaczęło się od… derbowego proporczyka. Właściciela firmy Kramel, Dariusza Melona, kibice ŁKS-u na pewno dobrze kojarzą, bo to właśnie on wygrał licytację derbowego proporczyka, z której dochód został przeznaczony na rzecz podopiecznych fundacji Happy Kids.
I ten bardzo szczęśliwy finał jednej sprawy, stał się niejako punktem wyjścia dla kolejnej, której zwieńczeniem było w środę podpisanie przez właściciela firmy Kramel umowy sponsorskiej z Łódzkim Klubem Sportowym. – zdradził ŁKS.
– Bardzo dziękuję szefowi oraz założycielowi firmy Kramel, Dariuszowi Melonowi, za zaufanie, przychylność, otwartość i zaangażowanie. Podjęcie współpracy z firmą Kramel pomoże nam w realizacji wyzwań, które stoją przed klubem w tym sezonie. Zwraca uwagę też fakt, że rzeczona współpraca dotyczy pierwszego i drugiego zespołu. To ważne, bo decyzje sportowe podejmowane w klubie w zakresie struktur poszczególnych drużyn na różnych poziomach rozgrywkowych są zauważane przez partnerów biznesowych. Współpraca z firmą Kramel oczywiście będzie miała pozytywny wpływ na dywersyfikację przychodów klubu. Prace w tym zakresie, zapewniam, będą kontynuowane – dodał Michał Frontczak, dyrektor sprzedaży i komunikacji ŁKS-u.
Piłkarze ŁKS-u i rezerw klubu z al. Unii będą grali z Kramelem na koszulkach. Sponsorami klubu są również forBET, Drogas, Cosinus i Klepsydra.
4 Comments
Uuuuuu, proporczyk. To może teraz świrujcie co mecz z prowokacyjnym napisem. Może dzięki temu będzie zasada: jeden proporczyk – jeden sponsor.
Proporczyk to drobiazg – nie ma się co czepiać. Wy w tym Widzewie to żadnego poczucia humoru nie macie. Trzeba się cieszyć, że pieniądze trafiły na cel charytatywny.
aaaaa no a gdzie Płatek???……. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Myślę, że musi więcej zainwestować w Spezię, jeśli mają wrócić do Serie A. Na razie pewnie projekt “ŁKS” odłożony na bok.