ŁKS przedłużył umowę z forBET do 2024 roku.
Logo bukmachera pozostanie na froncie koszulek meczowych graczy ŁKS-u. Firma utrzyma dotychczasowe świadczenia i może zwiększać zaangażowanie o nowe akcje. Wspólnym celem jest awans do Ekstraklasy.
– Zaczynaliśmy współpracę od III Ligi, gdy mecze były rozgrywane przy jednej trybunie. Dziś walczymy o Ekstraklasę, a Stadion Króla jest już praktycznie ukończony. To była przyjemność przejść tę drogę z ŁKS-em, ale nie chcemy się zatrzymywać. Dajemy z siebie jeszcze więcej, byśmy mogli walczyć o najwyższe cele – mówi dyrektor marketingu forBET Paweł Majewski.
– forBET poznaliśmy od profesjonalnej strony, myślę że robimy razem fajne rzeczy, wiele akcji dla kibiców. Ale poza pracą jesteśmy też w przyjacielskich stosunkach i bardzo się cieszę, że będziemy mogli gościć was w Łodzi jeszcze przez kolejne lata. Bukmacherzy są dziś ważnymi partnerami dla klubów piłkarskich, a my mamy partnera z samego topu – mówi prezes Łódzkiego Klubu Sportowego Tomasz Salski.
Logo forBET pozostanie na frontach koszulek ŁKS-u, a kolorystyka będzie dopasowana do stroju. O tym jak ważne jest żeby kolorystyka znaku sponsora nie gryzła się z koszulką przekonali się kibice Lecha Poznań. Ich stroje na stulecie straciły na uroku przez niedopasowane logo innej firmy bukmacherskiej.
– Współpraca z prezesem Salskim jest konkretna, nie komplikujemy spraw i nie stwarzamy sobie problemów. Gdy będziemy potrzebowali nowych działań z ŁKS-em, na pewno otrzymamy taką możliwość. Dziękujemy także kibicom, którzy są zaangażowani i serdeczni wobec sponsora. Do zobaczenia na trybunach! – dodaje Paweł Majewski.