ŁKS sprzedał więcej karnetów niż czołowy zespół w ekstraklasie. Duża mobilizacja łódzkich kibiców.
Poprzedni sezon dla Łódzkiego Klubu Sportowego był fatalny. Klub z hukiem spadł z ekstraklasy i ewidentnie nie odrobił lekcji z rozgrywek 2019/2020. Do tego aktualna sytuacja kadrowa łodzian pozostawia wiele znaków zapytania. Z zespołu odeszło już kilkunastu zawodników, a na nich miejsce na razie przyszło tylko pięciu nowych piłkarzy. Mimo tej sytuacji sprzedaż karnetów na nowy sezon 2024/2025 idzie całkiem dobrze – sprzedane zostało już prawie trzy tysiące wejściówek (stan: godzina 17:40, 05.07). W poprzednim sezonie karnetów udało się sprzedać 5079. Gdyby teraz ŁKS udało osiągnąć się podobny rezultat, to byłby to z pewnością sukces, patrząc na aktualną sytuację sportową “Rycerzy Wiosny”.
Dotychczasowy wynik ŁKS-u jest tym bardziej okazalszy, że czołowy drużyna kraju zarówno pod względem piłkarskim, jak i kibicowskim – Lech Poznań – sprzedał tylko 2,5 tysiąca karnetów. To wynik o prawie pół tysiąca gorszy niż ŁKS. Oczywiście “Kolejorz” minionych rozgrywek nie może zaliczyć do udanych – zaledwie piąte miejsce na koniec sezonu ekstraklasy, szybkie odpadnięcie z Pucharu Polski i brak awansu do fazy grupowej europejskich pucharów mówią same za siebie. Niemniej w ŁKS-ie pod tym względem było jeszcze gorzej, a mimo to kibice się zmobilizowali i z każdym tygodniem liczba sezonowych abonamentów sprzedanych przez klub rośnie. Może to też wynikać z cen, które w przypadku ŁKS-u są całkiem atrakcyjne. To pokazuje, że łódzcy kibice nowym wiceprezesowi ds. sportu, trenerowi oraz piłkarzom dają naprawdę spory kredyt zaufania, który oni będą musieli spłacić w nadchodzących miesiącach.
1 Comment
Moze warto dodac, ze karnety – szczegolnie dla przedluzajacych i takich co “przyprowadzili nowego” (w cudzyslowie, bo na swoim forum bez zenady starzy karnetowcy “szukali pary”) byly sprzedawane za bezcen – 5zl za mecz. To troszke zmienia odbior “sukcesu”.