Firma Betcris będzie nowym sponsorem głównym łódzkiej IV ligi, czyli najwyższego szczebla rozgrywek prowadzonego przez Łódzki Związek Piłki Nożnej. Informację o nawiązanej współpracy przedstawiciele ŁZPN i Betcris podali podczas specjalnie zwołanej konferencji prasowej.
– To jest spełnienie tego, o czym mówiliśmy od 2016 roku. Przejmując stery w ŁZPN mówiłem, że będziemy chcieli doprowadzić do sytuacji, w której wszystkie ligi będą posiadały sponsora tytularnego bądź też partnera, który będzie gwarantował możliwość rozwoju każdej z lig – powiedział Adam Kaźmierczak, prezes Łódzkiego Związku Piłki Nożnej. – Jesteśmy przekonani, że z tak solidnym partnerem łódzka IV liga systematycznie będzie rosła w siłę. Betcris jest dla nas gwarancją stabilności, bez której nie ma mowy o rozwoju. Teraz możemy z optymizmem spoglądać w przyszłość i skupiać się na podnoszeniu rangi oraz poziomu czwartoligowych rozgrywek – dodał.
CZYTAJ TAKŻE >>> Mateusz Dróżdż po porażce z Resovią. Czy Widzew dopadł syndrom poderbowy?
Betcris to jeden z najmłodszych graczy na polskim rynku bukmacherskim, aczkolwiek firma wywodząca się z rynków Ameryki Środkowej i Południowej globalnie operuje od 1985 roku, będąc światowym liderem branży zakładów online. W swoim portfolio marka pochwalić się może sponsoringiem reprezentacji Meksyku i Ekwadoru w piłce nożnej, tytułem sponsora MLB, NFL, Super Bowl i Copa America oraz współpracą ambasadorską z Ronaldinho. W Polsce bukmacher poczynił już pierwsze kroki w tym obszarze biznesowym w ramach partnerstw z mistrzem Polski, Łomżą VIVE Kielce oraz utytułowanym klubem siatkarskim, Asseco Resovią Rzeszów. Współpraca z ŁZPN-em to sponsoringowy debiut bukmachera w piłce nożnej.
– Jedną z kluczowych przewag strategicznych Betcris jest bogata oferta na piłkę nożną, obejmująca szeroki wachlarz dostępnych do obstawiania lig, rynków i zdarzeń. Dlatego kolejnym etapem budowania portfolio sponsoringowego było naturalnie obranie kierunku właśnie w ramach rozgrywek piłkarskich na różnych jej poziomach, co wynika m.in. z preferencji naszych klientów, chętnie obstawiających rozgrywki lokalne. W tym kontekście województwo łódzkie stanowi dla nas biznesowo bardzo atrakcyjny obszar – podkreślił członek zarządu Betcris Polska Jacek Jakubowski.
W ramach nawiązanego partnerstwa na boiskach klubów IV ligi pojawi się branding bukmachera, a także ekspozycje online, m.in. w Magazynie z podsumowaniem kolejki. Betcris planuje także dedykowane promocje dla sympatyków klubów łódzkiej IV ligi.
CZYTAJ TAKŻE >>> Ukraina zagra na stadionie ŁKS-u pod jednym warunkiem. Mecz Polski pewny