PGE Skra cieszy się ogromnym zainteresowaniem mediów, nie tylko w Bełchatowie, ale w całym regionie, kraju, a nawet poza jego granicami. Teraz najwięcej informacji związanych z naszym klubem przeczytacie w portalu lodzkisport.pl, który został patronem medialnym PGE Skry.
Bełchatowski klub jest najbardziej utytułowaną polską siatkarską drużyną XXI wieku w Polsce. W jej sukcesy można wliczyć dziewięć mistrzostw Polski, siedem krajowych Pucharów oraz cztery Superpuchary. Nie można zapominać również o świetnej grze na arenie międzynarodowej. PGE Skra dwukrotnie została klubowym wicemistrzem świata oraz raz zdobyła brązowy medal w tych rozgrywkach. Bełchatowski klub czterokrotnie stawał również na podium elitarnej Ligi Mistrzów – raz na drugim jego stopniu, a trzykrotnie na najniższym.
PGE Skra ma również ogromny potencjał marketingowy oraz medialny, a to, podobnie jak poziom sportowy, gwarantują gwiazdy siatkówki z całego świata. W bełchatowskiej drużynie grają m.in. mistrzowie świata: Grzegorz Łomacz, Karol Kłos czy Mateusz Bieniek, a także jeden z najlepszych atakujących globu Serb Aleksandar Atanasijević oraz doświadczeni Milad Ebadipour i Dick Kooy, który należą do czołówki przyjmujących na świecie.
Jeśli chodzi o wyniki medialne, spotkania PGE Skry są najchętniej oglądane w Polsacie Sport, czyli telewizji, która transmituje mecze PlusLigi. Tylko w sezonie 2020/2021 łącznie mecze PGE Skry na żywo obejrzało 7 322 971 sympatyków siatkówki.
Przez ostatnie lata bełchatowski klub regularnie był absolutnym liderem rankingu medialności, podobnie jak w przypadku oceny atrakcyjności widowisk sportowych. Nie bez znaczenia jest też wysoki ekwiwalent reklamowy, który w ostatnich latach utrzymuje się na poziomie kilkudziesięciu milionów złotych. To prawdziwy skarb dla sponsorów, którzy mogą promować się dzięki globalnej marce PGE Skry, zarówno na arenie krajowej (PlusLiga), jak i międzynarodowej (Liga Mistrzów, Klubowe Mistrzostwa Świata). Działania w tej materii spowodowały, że bełchatowska Skra jest w TOP 20 organizacji sportowych pod względem efektywności praw sponsorskich.
Mimo że PGE Skra nie narzeka na brak publikacji medialnych, najciekawsze i ekskluzywne materiały na temat naszej drużyny będzie można znaleźć w portalu lodzkisport.pl, który został patronem medialnym klubu.
– Doskonale wiemy, że kibice w regionie żyją wydarzeniami w naszym klubie, a jestem pewny, że dzięki współpracy z portalem Łódzki Sport będą jeszcze bliżej PGE Skry. Cieszymy się, że możemy dotrzeć do osób głównie z województwa łódzkiego, ale nie tylko. Mamy nadzieję, że już w maju dziennikarze portalu będą mogli informować o naszych medalach wywalczonych w aktualnym sezonie – mówi Konrad Piechocki, prezes KPS Skra Bełchatów S.A.
– Możliwość współpracy z tak cenioną nie tylko w środowisku sportowym marką to dla nas duże wyróżnienie. To również potwierdzenie kierunku, który obraliśmy, a którym jest wspieranie i promocja sportu w całym regionie. PGE Skra Bełchatów zajmuje bardzo ważne miejsce na sportowej mapie nie tylko województwa łódzkiego, z którym się mocno utożsamia, ale też całego kraju. Chcemy, by kibice z Łodzi i okolic mieli jeszcze lepszy dostęp do klubu i mogli wspólnie z nim przeżywać kolejne sukcesy – przyznaje Remigiusz Brzeziński, prezes spółki Sport w Regionie, która jest właścicielem serwisu lodzkisport.pl.
Nowy partner klubu to jedyna witryna poświęcona w całości sportowi w Łodzi i regionie. Zespół redakcyjny śledzi i relacjonuje występy między innymi drużyn piłkarskich, siatkarskich czy koszykarskich, ale także starty lekkoatletów, gimnastyków czy przedstawicieli sportów sztuk walki. To również komentarze, analizy, zdjęcia i przede wszystkim emocje, w każdym wydaniu. Ważnym obszarem zainteresowania jest dla serwisu promowanie sportu masowego i amatorskiego, dlatego szczególną uwagę poświęca biegom czy nauce gier zespołowych dla najmłodszych.
Łódzki Sport jest też otwarty na informacje od kibiców dotyczące wyczynów sportowych ich i ich drużyn. Uruchomił nawet dedykowaną im Wirtualną Trybunę Kibica, na forum której każdy może wyrazić swoje zdanie (SZCZEGÓŁY). Więcej o serwisie dowiedzieć można się z profili Łódzkiego Sportu w mediach społecznościowych: na Facebooku i Twitterze.