Reklama
Reklama

Nowa nazwa Orła Łódź. Ekspert: „H. Skrzydlewska może na tym zyskać”

Czas 2 min czytania
Nowa nazwa Orła Łódź. Ekspert: „H. Skrzydlewska może na tym zyskać”
H. Skrzydlewska Orzeł Łódź – tak brzmi nowa nazwa łódzkiego klubu żużlowego. Kibice dość sceptycznie podeszli do tej zmiany, ale, jak zapewnia Adam Pawlukiewicz z firmy Pentagon Research, taka modyfikacja ma zdecydowanie więcej zalet niż wad.

Orzeł Łódź z nową nazwą

Jak już informowaliśmy na łamach Łódzkiego Sportu, do najbliższego meczu z Falubazem Zielona Góra w ramach rozgrywek eWinner 1. Ligi drużyna prowadzona przez trenerów Michała Widerę i Piotra Świderskiego przystąpi pod nową nazwą: H. Skrzydlewska Orzeł Łódź.

Takie rozwiązanie jest związane z tym, że klub nieco przeszacował możliwe wpływy od innych firm na ten sezon.

– Pakujemy ciężkie pieniądze w klub i teraz musimy jeszcze dołożyć, bo założenia na temat większych wpływów można włożyć między bajki. Nie możemy doprowadzić do tego, by pisano o nas, że jesteśmy niewypłacalni – mówi Witold Skrzydlewski.

Reklama

CZYTAJ TAKŻE >>> Bilety na Orzeł – Falubaz już dostępne

Ekspert ds. sponsoringu sportu: „Minusów brak”

Chociaż nie wszyscy kibice przyjęli zmianę nazwy klubu z entuzjazmem, to jednak wygląda na to, że taka modyfikacja ma zdecydowanie więcej zalet niż wad zarówno dla klubu, który dzięki temu może liczyć na dodatkowy zastrzyk gotówki, jak i dla samej firmy. Przekonuje o tym Adam Pawlukiewicz z firmy Pentagon Research, zajmującej się badaniem efektywności sponsoringu sportu.

Reklama

– Państwo Skrzydlewscy są założycielami Orła Łódź, a ich nazwisko to w zasadzie synonim tego klubu. Popularność żużla w naszym kraju utrzymuje się na wysokim poziomie. Co ciekawe, jest to jedna z niewielu dyscyplin, która w wyniku pandemii COVID-19 nie straciła zainteresowania wśród kibiców, a wydaje się, że je jeszcze zwiększyła – mówi w rozmowie z „Łódzkim Sportem” Adam Pawlukiewicz. – Minusów brak, gdyż jest to naturalna i niewymuszona reklama założyciela klubu. Jest to podobne działanie do klubów piłkarskich – dodaje.

Ekspert zwraca również uwagę na coraz większą popularność sponsoringu tytularnego, który jest skutecznym narzędziem przy budowaniu rozpoznawalności marki.

Reklama

– Sponsoring jest bardzo dobrym narzędziem sprzedażowym dla produktów, które są często i szeroko kupowane – jak kwiaty, dlatego H. Skrzydlewska może na tym zyskać. Jest to widoczne chociażby po dużej liczbie publikacji medialnych na ten temat – kończy Pawlukiewicz.

CZYTAJ TAKŻE >>> Zmiana trenera w Orle Łódź. „Pozostajemy przyjaciółmi”

Reklama

Żużel

Orzeł Łódź

Komentowanie zablokowane

Reklama