Zgodnie z zapowiedzią Widzew wypuścił do sprzedaży nowe koszulki.
To już czwarty komplet trykotów w tym sezonie. Ten ostatni to model retro w kolorach biało-czerwonych. “W tych barwach osiągaliśmy największe sukcesy, a pokolenia sympatyków Widzewa przyjęły je jako swoje. Białe koszulki towarzyszyły nam od powstania Klubu, w trakcie wielkich bojów w europejskich pucharach oraz na wyjazdach. Czerwień z proporca w herbie stała się symbolicznym kolorem, w którym występujemy w naszym domu – Sercu Łodzi. Te dwie barwy tworzą ścianę wsparcia, która stoi za drużyną i jako dwunasty zawodnik dopinguje ją w każdym spotkaniu” – napisano.
A dalej: “By oddać hołd naszym symbolom, odwołaliśmy się do tradycji. Szukaliśmy odpowiedniego rozwiązania i cofnęliśmy się aż do 1984 roku. To właśnie wtedy Widzewiacy zagrali w wyjątkowych trykotach zdobionych przez czerwono-biało-czerwone pasy. Przyszedł czas, aby ponownie sięgnąć po ten wzór i przywrócić mu należne miejsce w pamięci zbiorowej!”
Nowa koszulka meczowa przywołuje więc czasy Wielkiego Widzewa. Jak informuje klub, nawiązuje ona do kompletu wykorzystywanego przez drużynę, w której występowali Włodzimierz Smolarek, Wiesław Wraga czy Henryk Bolesta. “Długi rękaw, kołnierzyk – to również krzyk ówczesnej piłkarskiej mody! Zwieńczeniem projektu jest oczywiście herb, wzorowany na tym z lat 80., wykonany techniką żakardu” – napisano.
W nowych strojach drużyna zagra w meczu z Motorem Lublin za półtora tygodnia w Sercu Łodzi.
Oczywiście każdy kibic może też taką koszulkę kupić (są też modele bramkarskie). Kosztują od 305,99 zł w przypadku rozmiarów dla dorosłych i 215,99 zł za komplety dla dzieci. Kupować je można zarówno w sklepie stacjonarnym, jak i internetowym.
Sprzedaż ruszyła we wtorek o godzinie 10.