Piłkarze Widzewa w nowym sezonie już w PKO Ekstraklasie zagra w nowych strojach. To ostatni sezon, w którym widzewiaków ubierze Kappa. Koszulki zaprojektował Widzew, włoska firma je wykonała. Na razie nie wiadomo, jak będą wyglądały. Klub ma je pokazać podczas czwartkowej prezentacji.
Oczywiście koszulki trafić mają nie tylko do piłkarzy, ale też kibiców. Fani słusznie narzekali na wysokie ceny trykotów w poprzednim sezonie. Teraz mają być dostępne tańsze modele. Michał Rydz, wiceprezes Widzewa, zdradził, że kibice będą mogli kupić koszulki w cenie 199 złotych – to replika w trochę gorszej jakości – oraz (to te droższe) – 479 złotych za jakość premium. Każda z nich będzie miała certyfikat.
– Przygotowaliśmy dwie propozycje: meczowa najwyższej jakości premium oraz replika „Zawsze w 12” w przystępnej cenie – powiedział Rydz. Dodał, że do klubu dotarły już koszulki do sprzedaży, ale niektóre trzeba było reklamować i zostały one zwrócone. – We wtorek ma być kolejna partia. Dokładnie je sprawdzimy. Zakomunikujemy też, jak będzie wyglądała sprzedać – powiedział wiceprezes zdradzając, że klub zamówił więcej koszulek, niż rok temu. W ubiegłym roku Widzew sprzedał 1400 trykotów, teraz zamówiono 2300 sztuk. – Jeśli będzie taka potrzeba, to będziemy zamawiać kolejne. Trzeba będzie na nie poczekać trzy, cztery miesiące – stwierdził Rydz dodając, że klub zrobił wszystko, co mógł zrobić w tej kwestii.
Koszulek premium, które trafią do sprzedaży, jest po 400 sztuk w dwóch kolorach.