Już niebawem dwuosobowy w chwili obecnej zarząd Widzewa Łódź powiększy się o jedno nazwisko.
Wczoraj odbyło się posiedzenie Rady Nadzorczej Spółki Widzew Łódź S.A. W jego trakcie podjęto decyzję o rozpoczęciu rekrutacji na stanowisko Członka Zarządu – Dyrektora ds. Marketingu i Sprzedaży – poinformował za pośrednictwem Twittera Leszek Bohdanowicz, przewodniczący RN.
Można zatem dojść do wniosku, że władze Widzewa nie są zadowolone z obecnego poziomu marketingu i sprzedaży w klubie. I prawdę mówiąc nie ma co się dziwić, bo chociaż klubowe media mają się naprawdę świetnie, to z taką bazą kibiców w kwestii marketingu i sprzedaży Widzew może, a nawet powinien, być już kilka poziomów wyżej.
W ostatnich miesiącach wielu kibiców regularnie skarżyło się na brak klubowych gadżetów w oficjalnym sklepie – to chyba największy mankament dotyczący stosunkowo łatwego zarobku dla klubu.
Inną kwestią jest marketing. Pierwszy z brzegu przykład to dzień 19 października, czyli teoretycznie ten widzewski (19.10). Poza kilkoma wpisami w mediach społecznościowych klub nie zrobił nic, by uczcić ten wyjątkowy dzień. A przecież z punktu widzenia marketingowego ta data ma gigantyczny potencjał.
Przed nowym członkiem zarządu bardzo dużo ciężkiej pracy. Będzie on bowiem musiał sprostać wymaganiom wielkiej rzeszy kibiców Widzewa. Jeśli jednak to się powiedzie, to fani ekipy z al. Piłsudskiego na pewno to docenią i chętnie będą wspierać klub we wszelkich inicjatywach.
fot. Flight Level