Od Nowego Roku do składu zarządu Widzewa dołączy Michał Rydz, który odpowiedzialny będzie za marketing, sprzedaż i komunikację.
Nowy Członek Zarządu, pełniący jednocześnie funkcję Dyrektora ds. Marketingu, Sprzedaży i Komunikacji, wyłoniony został w ramach naboru ogłoszonego przez Radę Nadzorczą Widzew Łódź SA pod koniec października 2020 roku.
– Jestem fanem analityki i wykorzystania technologii oraz rozwiązań cyfrowych. Z taką intencją i podejściem przychodzę do Widzewa. Taki klub, jak każda zdrowa organizacja, powinien w obszarze marketingu i sprzedaży koncentrować się na wzroście przychodu, zysku oraz satysfakcji kibiców. Ja jestem po to, by te określenia, były odmienianie przez wszystkie przypadki – podkreślił Rydz w rozmowie z oficjalną witryną Widzewa.
Przez ostatnie miesiące nowy członek zarządu Widzew Łódź SA odpowiadał za całość działań marketingowych oraz komunikacyjnych w Polonii Warszawa. Równocześnie pełnił rolę Lidera Offeringu w Sii Polska, gdzie zajmował się sprzedażą, zarządzaniem portfolio klientów oraz budową oferty w obszarze marketingu.
Jest laureatem wielu nagród branżowych, takich jak Złote Spinacze czy EB Stars. Ukończył wydział Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Łódzkim oraz wiele kursów w obszarze zarządzania oraz komunikacji. Prywatnie jest kibicem Widzewa i właśnie z klubem z al. Piłsudskiego związał swoją zawodową przyszłość.
– Praca dla Widzewa to ogromny przywilej, ale i zobowiązanie. Przychodzę tutaj przede wszystkim z dużą pokorą, bo wiem jak wiele ten klub znaczy dla całej społeczności fanów, w tym i dla mnie. Cieszę się, że będę mógł wykorzystać swoje wieloletnie doświadczenie w marketingu i sprzedaży właśnie tutaj. Od Nowego Roku czas na ciężką pracę i rozbudowę strategii marketingu oraz sprzedaży – wyjaśnił Michał Rydz.
fot. Marian Zubrzycki