O karnetach na Widzew słyszała już cała Polska. Teraz ich motyw pojawił się w popularnym serialu CANAL+, The Office PL.
Wejściówki na mecze Widzewa to w ostatnich latach towar niemal ekskluzywny. Kupno pojedynczego biletu jest bardzo trudne, bowiem praktycznie cały stadion wyprzedany jest w karnetach. Dzieje się tak od wielu lat, a o karnetowym szaleństwie w wykonaniu widzewiaków słyszała już chyba cała Polska. Teraz ich motyw dotarł do znanego serialu CANAL+, The Office PL.
Nawet jeśli ktoś nie zna polskiej wersji tej produkcji, to z pewnością kojarzy brytyjski pierwowzór albo chociaż amerykański remake, z którego memy do dziś są często wykorzystywane w internecie, choć oficjalnie przestał on być nagrywany w 2013 roku. To komediowy serial mockumentalny, który opowiada o perypetiach pracowników biura pewnej firmy. W polskiej wersji jest nią “Kropliczanka”, czyli firma produkująca butelkowaną wodę. W trzecim, najnowszym sezonie The Office PL pojawia się motyw karnetów na mecze Widzewa. Serialowa Patrycja kupiła je w prezencie dla członków zarządu “Kropliczanki”. Jak słusznie zauważył autor posta, który możecie państwo zobaczyć poniżej, można się zastanawiać jak pani Patrycji udało się nabyć tak ciężko dostępny produkt?
Kibice Widzewa oglądający serial z pewnością uśmiechnęli się gdy zobaczyli wspomnianą scenę. Jednak to dobry moment, by spojrzeć na całą sytuację pod innym kątem. Sam fakt, że w popularnym serialu, którego akcja toczy się w podwarszawskich Siedlach wspomina się o czymś takim jak karnety na mecze Widzewa, a nie Legii, Lecha czy Wisły Kraków pokazuje jak olbrzymią pracę wykonała cała widzewska społeczność w ostatnich latach. Kampanie promujące wejściówki okresowe, mobilizacje fanów by bić kolejne rekordy kraju. To wszystko przyczyniło do tego, że dziś karnety na Widzew nie są tylko produktem znanym w regionie, ale w całej Polsce.
ZOBACZ TAKŻE>>>Kibice Widzewa znowu pokazali klasę. Show dali także najmłodsi fani