Panattoni pozostanie sponsorem strategicznym Widzewa.
Panattoni jest z Widzewem od 2021 roku. Najpierw jako sponsor strategiczny klubowej akademii, a potem w takiej samej roli pierwszej drużyny. W minionym sezonie logo firmy było w centralnym miejscu koszulek. Widziała je cała Polska m.in. wtedy, gdy zespół z Serca Łodzi pokonywał po 24 latach Legię Warszawa.
W środę (12 czerwca) ogłoszono oficjalnie, że Panattoni zostaje z Widzewem na kolejny sezon.
Logo firmy dalszym ciągu będzie eksponowane w centralnym miejscu na koszulkach meczowych pierwszego zespołu, w Sercu Łodzi oraz oczywiście w przestrzeni cyfrowej.
Robert Dobrzycki, CEO & Co-Owner Europe, UK, Middle East and India, od sierpnia ubiegłego roku jest w Radzie Nadzorczej widzewskiej spółki. – Za nami pełen emocji sezon – dla Widzewa drugi po awansie do Ekstraklasy, a powszechnie wiadomo, że ten drugi jest najtrudniejszy. Tym bardziej jesteśmy dumni, że udało się zrealizować cele sportowe. Drużyna awansowała o trzy pozycje w tabeli, zdobyła więcej punktów, wygrała więcej meczów niż przed rokiem. Czy mamy apetyt na jeszcze więcej? Oczywiście! Doskonale zdajemy sobie sprawę, że czy w biznesie, czy w sporcie sukcesy buduje się konsekwentną i wytrwałą pracą, dlatego wierzę w nasz wspólny projekt. Gramy razem dalej zawsze w 13! – powiedział.
– Wielokrotnie podkreślałem, że Panattoni to dla nas wyjątkowy partner, z którym chcemy budować przyszłość naszego Klubu. Współpraca z firmą oraz panem Robertem Dobrzyckim układa się bardzo dobrze i cieszę się, że możemy w Widzewie liczyć na wsparcie przedsiębiorstwa o takiej skali oraz partnera z takim doświadczeniem w biznesie – powiedział Michał Rydz, prezes Widzewa.
Oczywiście kwota, jaką Panattoni przeleje na konto klubu, jest tajemnicą, ale mowa oczywiście o siedmiocyfrowej liczbie.
Panattoni od początku swojej działalności w Łodzi i okolicach dostarczyło ponad 2,2 mln m2 powierzchni, stwarzając platformę wzrostu dla setek firm i branż. W granicach miasta deweloper zrealizował między innymi gigantyczną inwestycję – Central European Logistics Hub, która już przekroczyła 630 000 m2. Na jej terenie powierzchnie wynajmują liderzy swoich branż, tacy jak Smyk, BSH czy Media Expert.