Panattoni Polska, firma zajmująca się wynajmowaniem powierzchni magazynowych, będzie sponsorem Akademii Widzewa.
“Panattoni Europe jest deweloperem powierzchni magazynowych. Od początku działalności, czyli od 2005 roku, zrealizowaliśmy w Polsce projekty o łącznej powierzchni ponad 9 milionów metrów kwadratowych” – czytamy na stronie internetowej Panattoni. To potężna firma, która wybudowała wiele magazynów w Łodzi. Korzystają z nich giganci: Henkel, H&M, Tesco, Inter cars, Pilkington, Raben, Carry, Castorama, InterMarche, Amazon i wiele innych. Wiele hal magazynowych powstało w Łodzi. Prawdopodobnie to skłoniło Panattoni do pomocy Widzewowi.
Z informacji “Łódzkiego Sportu” wynika, że Panattoni negocjowało wejście z reklamą na koszulki pierwszej drużyny. Nie było jedyne. Dobra gra piłkarzy, ogromne zainteresowanie kibiców i medialność wreszcie dobrze zarządzanego klubu przyciągały sponsorów.
Przypomnijmy, że sponsorem ostatnich derbów Łodzi została firma Di Medical. Jej właściciel Karol Majewski mówił, że od dziecka kibicuje Widzewowi i cieszy się, że może mu pomóc. Deklarował, że jest gotowy zostać sponsorem głównym, reklamującym się z przodu na koszulkach. Po tym, jak Murapol zmniejszył finansowanie (choć został jako sponsor), piłkarze grają z reklama “Zawsze w 12”.
Panattoni zostanie zaprezentowane w środę, a wkrótce rozstrzygnie się, kogo widzewiacy będą reklamować na koszulkach.
Wracając do Akademii Widzewa, to wspierają ją obecnie stowarzyszenie kibiców “Tylko Widzew”, Avallon, PGE< Deante, Murapol, WEC, Immergas i wielu mniejszych sposnsorów.