

W sezonie 1996/1997 na koszulkach piłkarzy Widzewa, którzy sięgali po mistrzostwo Polski, widniało logo Bakomy. Teraz firma wraca do klubu.
Bakoma została oficjalnie partnerem Widzewa. To jeden z największych i najbardziej rozpoznawalnych polskich producentów jogurtów oraz przetworów mlecznych. Jak podaje klub, partnerstwo obejmuje m.in. ekspozycję na stronie internetowej, obecność w oficjalnych mediach Widzewa oraz komunikację w newsletterze. Zespół będzie również korzystać z produktów Bakomy.
Bakoma to rodzinna polska firma, która na rynku obecna jest od 1989 roku. Na początku lat 90. rozpoczęła produkcję jogurtów. Kilka lat później została sponsorem Widzewa i to był świetny ruch. Drużyna z logo firmy na koszulkach zdobyła mistrzowski tytuł.
– Współpraca z Bakomą to dla nas zarówno powrót do pięknej historii, jak i krok w przyszłość. Cieszymy się, że marka o tak dużym zaufaniu klientów ponownie dołącza do grona Partnerów Widzewa. Nasze wartości przed laty zaowocowały wspólnym sukcesem. Wierzymy, że dzisiejsze partnerstwo pozwoli nam otworzyć kolejny rozdział tej relacji i przyniesie korzyści obu stronom – mówi Łukasz Kolecki, dyrektor Działu Komercji Widzewa Łódź.
W Bakomie z ogromną satysfakcją podkreślamy, jak wyjątkowa jest dla nas współpraca z Widzewem Łódź. Łączy nas podejście oparte na ambicji, ciężkiej pracy i nieustannym dążeniu do doskonałości i wartości, które drużyna Widzewa potwierdza swoją postawą na boisku. Jesteśmy szczególnie dumni, że mogliśmy towarzyszyć Klubowi w sezonie 1996/97 zakończonym zdobyciem Mistrzostwa Polski. To moment przełomowy i pełen emocji, a dla nas zaszczytem było wspierać zespół w tej wyjątkowej drodze. Widzew Łódź po raz kolejny pokazał, że pasja i determinacja prowadzą do wielkich sukcesów. Bakoma z prawdziwą dumą chce wspierać Klub w kolejnych wyzwaniach – stwierdził z kolei Andrzej Zalewski, dyrektor Działu Marketingu Bakomy.