Otwarcie długo wyczekiwanego przez kibiców oficjalnego sklepu ŁKS-u wreszcie staje się realną perspektywą! Klub z al. Unii ogłosił rekrutację do powstającej placówki.
Oficjalny sklep to miejsce, którego kibicom ŁKS-u brakuje od lat. Fani Biało-Czerwono-Białych długo wywierali presję w tej sprawie na właściciela klubu, Tomasza Salskiego. Ten co jakiś czas zapewniał wprawdzie, że klub planuje otwarcie sklepu, lecz długo nie przekładało się to na żadne konkrety. Sprawa przyspieszyła po zatrudnieniu przy al. Unii Michała Frontczaka, nowego dyrektora sprzedaży i komunikacji. Otworzenie oficjalnego sklepu było jednym z najważniejszych postawionych przed nim zadań.
Wygląda na to, że kibice ŁKS-u rzeczywiście już wkrótce będą mogli zaopatrywać się na Stadionie Króla w klubowe pamiątki – od koniec października klub z al. Unii opublikował zdjęcie pomieszczenia, w którym przyszły sklep będzie funkcjonował, następnie ogłosił konkurs na jego nazwę, a teraz rozpoczął rekrutację na stanowisko przyszłego pracownika placówki.
ŁKS szuka „sprzedawcy/doradcy klienta”, do obowiązków którego należeć ma obsługa klientów czy dokonywanie rozliczeń kasowych. Klub z al. Unii oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę. Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesyłanie swoich CV na adres [email protected]. Jej szczegóły można odnaleźć na oficjalnej stronie klubu.