Nowy Orzeł Łódź to nie tylko nowy zarząd, sztab i zespół. To także zmiany, które mają zadowolić kibiców łódzkiego klubu.
Zgodnie z zapowiedziami zarządu Orła Łódź najwierniejsi kibice będą mogli liczyć na masę korzyści. Zakup karnetu na sezon 2025 ma się bowiem wiązać m.in. ze zniżkami u niektórych sponsorów.
Ale na to trzeba jeszcze chwilę poczekać. Karnety na mecze Orła mają być dostępne w przyszłym tygodniu – najpóźniej 20 lutego.
Ale to nie wszystko. Od nadchodzącego sezonu kibice mają być informowani o treningach i na nie wpuszczani Wyjątkiem będą sytuacje, w których na prośbę sztabu szkoleniowego zajęcia będą zamknięte dla publiczności. To jednak fanom Orła zrekompensują towarzyszące ligowym meczom strefy kibica, w których przed meczami będzie można spotkać jednego lub dwóch zawodników.
Nowy sezon przyniesie sporo zmian, które mają konkretne cele – wypromować łódzki żużel i poprawić frekwencję na meczach Orła Łódź. Pomysłów nie brakuje. To między innymi nowy branding zewnętrzny Moto Areny, który ma zdobić obiekty przy ul. 6 Sierpnia od kwietnia tego roku. Do tego dochodzą wizyty żużlowców w szkołach i przedszkolach, a także zauważalna obecność klubu w mieście i mediach społecznościowych.
– Wprowadzamy standardy, które obowiązują w klubach na całym świecie. Chcemy, by Orzeł był aktywny i chcemy pokazać całej Polsce, że Łódź zasługuje na żużel na najwyższym poziomie – skomentował Jakub Zborowski.
– Przed nami zgrupowanie w Cetniewie. Tam spotkamy się z zawodnikami i powiemy im o naszych oczekiwaniach. Przekażemy im, w jaki sposób ma przebieg współpraca marketingowa. Na pewno będą zobowiązani do tego, żeby po każdym meczu podziękować wszystkim kibicom zebranym na stadionie. Do tego chcemy organizować specjalne sesje autografowe i spotkania żużlowców z kibicami nie tylko w dni meczowe – dodał Jan Konikiewicz.
Zgodnie z zapowiedziami Zarządu, spotkania z kibicami będą organizowane cyklicznie. Kolejne odbędzie się jeszcze przed rozpoczęciem ligowych rozgrywek. O szczegółach będziemy informować.