Zakończyły się prace przy zewnętrznym brandingu stadionu Widzewa Łódź. Trybuny B, C i D stały się zdecydowanie bardziej widzewskie. Podobnie rzecz się ma z wnętrzem stadionu, choć tutaj wciąż trwają intensywne prace, które mają się zakończyć jeszcze przed meczem z Arką Gdynia.
Przypomnijmy, że na początku lutego z murów stadionu zdjęto historyczny branding, który nawiązywał do zdobycia przez Widzew pierwszego mistrzostwa Polski. Zastąpiły go czerwone płachty z charakterystycznymi dla klubu hasłami.
Od strony al. Piłsudskiego (trybuna B) kibice widzą napis „Serce Łodzi bije właśnie tu”, a po drugiej stronie przyjeżdżających do Łodzi pasażerów PKP wita hasło „Widzew Łódź wita w Mieście Włókniarzy”. Od strony trybuny C znalazło się natomiast miejsce na nawiązanie do najważniejszych wydarzeń w historii klubu. Nie mogło więc zabraknąć informacji na temat tytułów mistrza Polski, zdobycia Pucharu Polski czy też sukcesów w europejskich pucharach.
Zakończenie prac przy zewnętrznym brandingu stadionu wcale nie oznacza, że działań na stadionie Widzewa jest mniej. Wręcz przeciwnie. Trwają bowiem remonty mające na celu nadanie widzewskiego charakteru pomieszczeniom wewnątrz obiektu.
„Prace trwają równolegle w oficjalnym sklepie, tunelu, korytarzach czy sali konferencyjnej, a Loża Klubowa zaczyna powoli nabierać finalnego kształtu. Wszystko, by zdążyć na przyszły piątek” – napisał na Twitterze Michał Rydz, wiceprezes Widzewa.
Wielce prawdopodobne, że najważniejsze prace uda się zakończyć przed pierwszym ligowym meczem w 2022 roku. Przypomnijmy, że właśnie w piątek (25 lutego) Widzew podejmie na swoim stadionie Arkę Gdynia.