Zakończył się pierwszy etap zmiany brandingu na stadionie Widzewa. Serce Łodzi wygląda pięknie.
Pisaliśmy już o tym, że obiekt przy al. Piłsudskiego zmienia swój wygląd. Jakiś czas temu zniknął branding upamiętniający pierwsze mistrzostwo Polski z Widzewem. Właśnie zakończył się pierwszy etap prac na trybunie południowej, czyli tej najbardziej widocznej od strony al. Piłsudskiego. Pierwszy etap prac trzeba było przerwać w połowie z powodu pogody, ale za drugim razem się udało.
„Uff, pogoda dopisała, pierwszy etap brandingu zewnętrznego zakończony. Dziękuję naszej ekipie technicznej! Pracujemy dalej!” – napisał na Twitterze Mateusz Porębiński, kierownik ds. infrastruktury i imprez masowych w Widzewie.
Jak wynika z wpisów kibiców w mediach społecznościowych, Serce Łodzi w nowych szatach bardzo im się podoba.
To oczywiście jeszcze nie koniec, bo na obrandowanie czekają jeszcze pozostałe trybuny – B i C.