Logo firmy zagości oczywiście m.in. na koszulce Widzewa, który za ponad tydzień rozpocznie nowy sezon w PKO Ekstraklasie. Zajmie miejsce na rękawach. Będzie też na bandach LED oraz koronie stadionu przy al. Piłsudskiego 138. Współpraca obejmie także działania digital (w mediach społecznościowych, na stronie www i newsletterach). STS planuje również specjalne aktywacje skierowane do klubu i kibiców – zarówno online, jak i offline. Umowa ma obowiązywać do 2025 roku.
– Kontrakt sponsorski z Widzewem Łódź to dla nas ważny etap skutecznie i szeroko realizowanej od lat strategii wspierania polskiego sportu. Cieszymy się, że klub o tak bogatej historii ponownie będzie grał w Ekstraklasie, a także dołączy do grona sponsorowanych przez STS podmiotów. Jestem przekonany, że nasza współpraca przyniesie dużo korzyści zarówno STS, jako liderowi rynku bukmacherskiego, jak i Widzewowi, który od lat jest czołową piłkarską marką w Polsce. Skorzystają z niej także kibice, dla których przygotujemy aktywacje i atrakcyjne promocje – mówi Paweł Rabantek, chief marketing officer Grupy STS.
STS oprócz Widzewa wspiera też piłkarską reprezentację Polski, Lecha Poznań, Jagiellonię Białystok, Zagłębie Lubin oraz Polską Ligę Siatkówki.