W sklepie Widzewa koszulki meczowe kupią tylko najwięksi fani łódzkiej drużyny. Najwięksi dosłownie. W klubie czekają jednak na nową dostawę, która ma być przed świętami. Złe wieści dotyczą trykotów dla dzieci.
Od nowego sezonu partnerem technicznym Widzewa jest firma Macron. Włoski producent zastąpił swojego konkurenta z Italii – firmę Kappa. Przez kilka sezonów kibice mieli spory problem z zakupem koszulek meczowych, bo zwykle nie było ich na stanie. Gdy się pojawiały, to odstraszały fanów bardzo wysoką ceną.
Po tym, jak klub podpisał umowę z nowym producentem, kibice odetchnęli i mieli nadzieję, że będzie o wiele lepiej. Tym bardziej, że szefowie Widzewa zapowiadali wielkie zmiany.
„Współpraca z firmą Macron to bardzo ważny element dalszego rozwoju klubu. Jestem bardzo zadowolony, gdyż udało nam się zawrzeć umowę opartą na doskonałych warunkach finansowych, dzięki czemu interes Klubu jest w tym aspekcie całkowicie zabezpieczony. Chciałbym podziękować naszemu nowemu partnerowi za sprawne negocjacje i mam nadzieję, że ta umowa przyniesie obu stronom mnóstwo korzyści. Macron zaopatruje w sprzęt wiele klubów w Europie, więc jestem pełen optymizmu i liczę na naprawdę owocną współpracę” – mówił cytowany w oficjalnym komunikacie ówczesny prezes Mateusz Dróżdż.
Macron – jak opowiadali w klubie – pokonał wielu konkurentów w długim i trudnym procesie wyboru sponsora technicznego. Dróżdż chwalił się wtedy, że umowa, która ma obowiązywać do 2027 roku to wręcz absolutny top w Polsce.
Ale niestety problemów nie brakuje, bo chętni na zakup koszulek są, a tych ciągle nie ma. W pierwszym zamówieniu szybko rozeszło się 1500 trykotów (w kolorach czerwonym i złotym), więc klub zamówił kolejną partię i ta 25 sierpnia trafiła do sklepów Widzewa (stacjonarnego i online). Niestety znów ich nie ma, a za pasem Mikołajki i święta.
W tej chwili kibice mogą kupić czerwoną, czyli podstawową koszulkę, jedynie w rozmiarze 4XL, więc to oferta dla największych i to dosłownie fanów. Ze złotym modelem jest lepiej – są od rozmiaru XL do 4XL. Z kolei trzeci komplet – czarny – jest dostępny tylko w rozmiarze 3XL.
Koszulek dziecięcych w ogóle nie ma i nie było, bo klub nie wprowadził ich do sprzedaży.
W Polsce Macron ubiera jeszcze Lecha Poznań i Wisłę Kraków. Jak jest w sklepach tych klubów? Koszulek nie brakuje, są we wszystkich rozmiarach. W dodatku fani Lecha i Wisły mogą liczyć na ciekawe oferty.
Białą koszulkę “Białej Gwiazdy” można obecnie kupić o 50 zł taniej, niż zwykle (299, tak jak koszulka Widzewa), bo za 249 zł (są wszystkie rozmiary). Jeśli chodzi o trykoty czerwone, to są w sklepie online od rozmiaru L do 3XL. Dostępne są też bluzy bramkarskie w trzech modelach (wszystkie obecnie w promocji).
Jeśli o koszulce na Mikołajki albo pod choinkę marzy młody wiślak, to rodzice mogą mu ją kupić, ale nie wszystkim, bo jest tylko jeden rozmiar. Do wyboru są za to spodenki i getry od Macrona (w dużej promocji).
Wisła przygotowała się na Black Friday/Week, bo sporo towarów jest przecenionych.
Jeszcze lepiej mają fani Kolejorza, bo meczowe koszulki – niebieskie i białe – dostępne są we wszystkich rozmiarach. Aż cztery różne trykoty do wyboru (w wielu rozmiarach) mają młodzi fani. Oczywiście każdy z nich można spersonalizować, dodać numer, nazwisko lub ksywkę.
Nowością jest możliwość kupna koszulki z autografami piłkarzy Lecha (także piłka Macron), oraz drużyny kobiet. W ogóle wybór towarów oficjalnego sponsora technicznego klubu z Poznania jest bardzo duży.
Jest tez ciekawa promocja – z aplikacją firmy Superbet, czyli sponsora Lecha, koszulkę meczową można kupić aż o 100 zł taniej!
Wróćmy jeszcze do sklepu Widzewa. Za oknem zimno, ale na szczęście można już kupić zimowe czapki – są dostępne m.in. w dziale “nowości”. Są zarówno czapki dla dorosłych, jak i dzieci – ładne i w przystępnych cenach.
W nowościach znajdziemy też wyprzedać produktów Kappy (są też w dziale “wyprzedaż).
W tej chwili kibice Widzewa (poza wielkoludami) nie mają więc możliwości kupna koszulek, ale ma się to zmienić. Tomasz Flakowski, który na początku października został nowym dyrektorem ds. marketingu i projektów specjalnych w Widzewie, zapowiedział niedawno na Twiterze/X, że na przełomie miesiąca do sprzedaży trafią trykoty. “Powiny być dostępne w sprzedaży przed Świętami” – napisał. Z jego wpisów można tez było wywnioskować, że będą też koszulki dla dzieci.
Niestety w sklepie stacjonarnym potwierdzają tylko część tego. – Koszulki powinny być w sklepie na początku grudnia. Niestety nie będzie koszulek dla dzieci – usłyszeliśmy.