W nowym sezonie na koszulkach Widzewa zagości achromatyczne logo STS, które zastąpi dotychczasowy logotyp w kolorze. To ważna zmiana, która może zwiastować kolejne udane lata współpracy.
Do tej pory logo firmy STS, czyli jednego z oficjalnych sponsorów Widzewa, widniało na rękawkach koszulek meczowych i dość mocno rzucało się w oczy, bo jako jedyne było kolorowe. Tym samym nie pasowało do pozostałych i negatywnie wpływało na całościowy odbiór trykotów.
Z tym jednak koniec. Od nowego sezonu logo STS również będzie achromatyczne, o czym bukmacher poinformował za pośrednictwem mediów społecznościowych. Choć na pierwszy rzut oka to niewielka zmiana, warto ją docenić, bowiem to pierwszy klub, w którym STS zdecydował się na taki ruch.
„To nasz ukłon w stronę Waszych barw oraz oczywiście Was, topowych kibiców” – czytamy w poście na profilu STS-u.
Chociaż umowa Widzewa z STS-em wygasa po najbliższym sezonie, to ten ruch ze strony bukmachera może zwiastować kolejne udane lata współpracy.
***Więcej o planach STS-u i Widzewa na najbliższą przyszłość przeczytacie w czwartek rano
na łamach „Łódzkiego Sportu” w wywiadzie z dyrektorem marketingu firmy STS***