W sezonie 2022/23 Widzew okazał się jednym z najlepszych klubów w lidze pod względem przychodów z merchandisingu, czyli przede wszystkim sprzedaży w klubowym sklepie. Daleko w tyle łódzki klub zostawił największe marki w lidze.
Blisko trzy miliony złotych przychodu. Takim wynikiem może pochwalić się Widzew pod kątem merchandisingu. W zestawieniu przygotowanym na potrzeby “Ekstraklasy po godzinach” łódzki klub znalazł się na piątym miejscu zestawienia, wyprzedzając niż m.in. Śląsk Wrocław czy Jagiellonię Białystok.
Ekstraklasa po godzinach – cykl biznes, piłka, pieniądze dzisiaj o koszulkach retro. Przy okazji tego materiału było takie zestawienie, razem bardzo zmieniliśmy tą liczbę w obecnym sezonie 7,2 mln zł netto, a to jeszcze nie koniec. Dziękuję kibicom i mojej Ekipie 🤝👏👊💪 pic.twitter.com/OqRZMjQaBh
— Łukasz Biwan (@Biwanlukasz) April 29, 2024
Wysoki wynik to przede wszystkim zasługa kibiców. To oni robią zakupy w oficjalnym klubowym sklepie, pozwalając klubowi na dodatkowy zarobek. A warto to docenić tym bardziej, że przecież Widzew był w sezonie 2022/23 ligowym beniaminkiem.