Nowym dyrektorem ds. marketingu i projektów specjalnych w Widzewie został Tomasz Flakowski.
W komunikacie klubowym czytamy, że Tomasz Flakowski jest absolwentem prawa na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, a także studiów podyplomowych z zakresu zarządzania w sporcie FIFA/CIES oraz UEFA Certificate in Football Management (UEFA CFM).
Nowy dyrektor marketingu Widzewa pracował już w klubach sportowych: Bzurze Chodaków, Olimpii Elbląg, Stali Rzeszów i Górniku Łęczna, w których pracował w obszarze zarządzania, budowania marki, marketingu i komunikacji.
Jak pisze dalej klub, w ostatnich latach Tomasz Flakowski pełnił rolę Sekretarza Mazowieckiego Związku Piłki Nożnej. Nowy dyrektor ds. marketingu i projektów specjalnych zbierał doświadczenie również na poziomie międzynarodowym, pracując m.in. przy organizacji finałów UEFA EURO U-21, FIFA MŚ U-20, UEFA Youth League oraz Ligi Mistrzów (w Cardiff, Kijowie, Madrycie i Porto).
W zakresie jego obowiązków znajdzie się marketing wizerunkowy i produktowy, w tym oficjalny sklep Widzewa, prowadzenie projektów specjalnych, crowdfoundingu, a także zadania z zakresu organizacji i komercjalizacji dnia meczowego. “Ważnym zadaniem będzie również rozwój digitalowy, w tym aplikacja mobilna, usługi cyfrowe oraz systemy wspierające sprzedaż internetową” – napisano.
– Zależy nam na rozwoju Klubu na wielu płaszczyznach. W ostatnich latach wykonaliśmy ogromną pracę w budowaniu relacji z kibicami, staraliśmy się wychodzić im naprzeciw i transparentnie sprawozdawać im na temat sytuacji w Klubie. Stawiamy kolejny krok, którym jest powierzenie roli dyrektora ds. marketingu i projektów specjalnych Tomaszowi Flakowskiego, któremu życzę powodzenia i mam nadzieję, że na tym polu będziemy pracować na miarę oczekiwań kibiców. Nie ukrywam, że zaprosiłem go do współpracy i podjęcia tego wyzwania, jakim będzie budowa działu marketingu z prawdziwego zdarzenia – powiedział Michał Rydz, prezes Widzewa.
Klub zamieścił również wypowiedź Flakowskiego. – Widzew to wspaniały klub z charakterem, niesamowitą społecznością i jestem zaszczycony, że mogę wnieść do organizacji moje doświadczenie i wiedzę. Cieszę się, że dołączam do jednej z największych marek piłkarskich w kraju, która po latach wróciła na należne sobie miejsce. Inspiruje mnie misja i dalsza budowa marki Widzewa i nie mogę się doczekać pracy z całym widzewskim środowiskiem, aby w dalszym ciągu zapewniać innowacyjny marketing fanom Widzewa w Polsce i na całym świecie, zgodnie z przyjęta strategią – powiedział.
Flakowski pracuje w Widzewie od 1 października.