W poniedziałek klub poinformował, że zajmie się tym firma Stellis, która będzie dystrybucję wejściówek opierała na własnej platformie Stellis One Ticketing.
„Główną zaletą nowego systemu jest możliwość dwóch wariantów zwalniania miejsca karnetowego. Jeden z nich jest doskonale znany kibicom – pozwala na zwolnienie miejsca i uzyskanie specjalnego kodu do przekazania innemu sympatykowi Widzewa, który będzie mógł obejrzeć mecz na stadionie. Drugim wariantem jest natomiast bezpośrednie zwolnienie miejsca do otwartej sprzedaży przez klub. Oznacza to, że Stellis zadbał o to, by znacznie usprawnić dystrybucję “wolnych” biletów i pozwoli wcześniej zakupić wejściówki, już bez pośredników” – poinformował klub.
– Bardzo cieszę się z nawiązania współpracy z naszym nowym partnerem technologicznym. System biletowy Widzewa stworzony na platformie Stellis One to kolejny ważny krok w rozwoju usług klubu kierowanych do kibiców. Zależało nam na zachowaniu wszystkich cenionych przez fanów funkcji, takich jak zwalnianie miejsc czy możliwość zakupu biletów przez aplikację mobilną. Dostałem też zapewnienie, że wdrożenie platformy Stellis One do systemu biletowego to początek możliwości, a z czasem zintegrujemy z nim również sklep kibica, program lojalnościowy oraz kolejne moduły – mówi Michał Rydz, wiceprezes Widzewa.
– Widzew to marka sama w sobie, więc mogę być tylko dumny, że zostaliśmy jego partnerem technologicznym. Stellis swoją siedzibę ma w Łodzi i choć działamy na skalę międzynarodową, to praca na “własnym podwórku” jest szczególnie nobilitująca. Muszę przyznać, że stanęliśmy przed ogromnym zadaniem, bo kibice Widzewa to wymagająca społeczność, a przy takiej liczbie sprzedanych karnetów nie jest łatwo zarządzać systemem sprzedażowym. Zrobiliśmy wszystko, by spełnić oczekiwania fanów łódzkiego klubu. Nasz platforma Stellis One Tickeitng posiada specjalnie zaprojektowany interfejs użytkownika, który jest o wiele przyjaźniejszy, a co ważniejsze, szybszy. Jako partner technologiczny Widzewa Łódź S.A. w dalszych miesiącach planujemy rozwój kolejnych modułów i funkcjonalności systemu – mówi z kolei cytowany przez klub Łukasz Gąsiorowski, dyrektor Stellis.
Z nowej platformy korzystać będzie można od wtorku 26 lipca od godziny 12.