W piątkowy poranek odbyła się oficjalna premiera zwiastuna serialu o Widzewie Łódź. Towarzyszyła jej konferencja prasowa poświęcona powstającej produkcji, w której udział wziął m.in. Michał Kołodziejczyk, dyrektor redakcji sportowej CANAL+.
– Miejsce Widzewa jest w ekstraklasie. To na pewno traktujemy, jako powrót klubu na swoje miejsce. Nie było ryzyka z naszej strony. To jest Widzew, a to w Polsce jest fenomen, o czym świadczy frekwencja na trybunach. Prawdę mówiąc byliśmy skłonni nawet wtedy, gdyby to była wciąż I liga. Za Widzewem w ekstraklasie tęskniła cała Polska – powiedział Kołodziejczyk. – Nie traktuję tego serialu jako produkt dla kibiców Widzewa. Droga tego klubu w ekstraklasie będzie ciekawa dla wszystkich fanów piłki nożnej w Polsce – dodał.
ZOBACZ ZWIASTUN SERIALU O WIDZEWIE. KLIKNIJ TUTAJ.
Potwierdzeniem tych słów jest oglądalność meczów Widzewa w PKO Ekstraklasie na antenach Canal+. Jak przyznał Kołodziejczyk, zarówno domowe, jak i wyjazdowe spotkania beniaminka z Łodzi ogląda sporo widzów.
– Mecze Widzewa oglądają się dobrze. Nie ma różnic między meczami w domu i na wyjeździe. Te mecze w telewizji się po prostu dobrze oglądają – zdradził dyrektor redakcji sportowej Canal+, który przy okazji podkreślił, że w redakcji obawiano się spadku oglądalności meczów ekstraklasy ze względu na relegację Wisły Kraków. Jak się okazało, Widzew skutecznie ją zastąpił.
CZYTAJ TAKŻE >>> Widzew zagra z rewelacją sezonu