W marcu 2024 roku Legia Warszawa była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy. Na drugiej pozycji utrzymał się Śląsk Wrocław, a podium zestawienia zamyka Jagiellonia Białystok, która dzięki świetnym wynikom sportowym awansowała o dwa miejsca w rankingu medialności. Który według raportu Instytutu Monitorowania Mediów był Widzew?
Legia Warszawa w marcu odnotowała najwięcej publikacji zarówno w prasie, jak i internecie – łącznie wzmiankowano ją ponad 3,4 tys. razy. Najbardziej medialnym spotkaniem w marcu był mecz z Widzewem Łódź. Drugie miejsce w rankingu medialności utrzymał Śląsk Wrocław, a na trzecie miejsce awansowała Jagiellonia Białystok, która walczy o mistrzostwo Polski. Do wzrostu zainteresowania Jagiellonią przyczyniło się m.in. efektowne zwycięstwo nad ŁKS-em 6:0. Czołową dziesiątkę rankingu medialności uzupełniły: Lech Poznań, Widzew Łódź, Pogoń Szczecin, Ruch Chorzów, Raków Częstochowa, Górnik Zabrze i Korona Kielce.
Widzew w marcu awansował na 5. miejsce najbardziej medialnych klubów w PKO Ektraklasie. O czterokrotnym mistrzu Polski w prasie i Internecie wspomniano łącznie 2450 razy.
ŁKS nie znalazł się w marcowym zestawieniu, bowiem nie było go w czołowej dziesiątce najbardziej medialnych klubów PKO Ekstraklasy.
CZYTAJ TAKŻE: Widzew myśli o nowym sezonie. Rydz: Musimy zwiększać nakłady na pierwszy zespół