W nowym sezonie firma ZCB Owczary z marką TERMOton będą sponsorem generalnym Widzewa.
Zakład Ceramiki Budowlanej Owczary jest w Widzewem od 2015 roku, kiedy klub podnosił się po upadku. Drużyna grała wtedy w 4. lidze. Firma nie opuściła klubu przez te wszystkie lata, a od nowego sezonu wejdzie na jeszcze wyższy poziom i zostanie sponsorem generalnym Widzewa.
– To prawdziwy fenomen na skalę kraju, gdy firma rozpoczyna wsparcie Klubu na poziomie czwartej ligi i pomaga mu wspiąć się do Ekstraklasy. Współpraca z ZCB Owczary jest dowodem na to, że biznes to nasz 13 zawodnik. Osobiste podziękowania należą się Rafałowi Stępniowi, który jest ambasadorem Widzewa, a jego nazwisko często nie pojawia się szerzej w środowisku, a zdecydowanie na to zasługuje, bo jego wsparcie wykracza poza ramy umowy – mówi Michał Rydz, prezes Widzewa w oficjalnym komunikacie.
– Jesteśmy dumni z drogi, którą przebyliśmy do tej pory z Klubem – z IV ligi do Ekstraklasy. Zarówno my, jak i Klub, jesteśmy dziś w innym miejscu niż kilka lat temu, jednocześnie wierzymy, że nasza współpraca może trwać kolejne sezony z korzyściami dla obydwu zainteresowanych stron – mówi z kolei szef marketingu ZCB Owczary Andrzej Janiszewski.
Nowa umowa sponsorska będzie obowiązywała do końca sezonu 2023/24. Na jej mocy logo firmy znajdzie się na froncie koszulki meczowej i będzie pozycjonowane w oficjalnych komunikatach, mediach społecznościowych klubu, a także na stadionie Widzewa.
W ostatnim sezonie na froncie koszulek piłkarzy Widzewa znajdował się napis TERMOton umieszczony pod logo firmy DiMedical.