Już teraz Widzew musiał wysłać do Kappy projekty strojów na sezon 2022/2023. Mają być też tańsze wersje koszulek dla kibiców.
Od lata 2020 roku sponsorem technicznym Widzewa jest firma Kappa. W pierwszym sezonie drużyna grała w katalogowych modelach strojów, a w tym widzewiacy zakładają koszulki i spodenki dedykowane tylko łódzkiej drużynie. Komplety czerwony, biały z szarym herbem oraz czarne ze złotymi elementami podobają się kibicom.
Umowa z włoskim producentem odzieży została podpisana na trzy lata. To oznacza, że jeszcze w kolejnym sezonie 2022/2023 – mamy nadzieję, że już w ekstraklasie – Kappa ubierze piłkarzy z Serca Łodzi. Jakiś czas temu w klubie wspominali, że już teraz trzeba wysłać Włochom projekty strojów na nowy, by ci zdążyli je odpowiednio wcześniej wyprodukować. A jak wiemy, ten proces jest dość długi, o czym przekonali się kibice, którzy czekają na swoje zamówienia koszulek z tego sezonu, nawet te z preorderu. W sklepie też różnie bywa z ich dostępnością, np. koszulek w kolorze czarnym nie ma od dawna.
Wiemy już za to, że w Widzewie zaprojektowali nowe stroje i wysłali projekty do Kappy. Poinformował o tym na Twitterze Michał Rydz, wiceprezes klubu odpowiedzialny m.in. za sklep i marketing.
Jak dowiedział się nieoficjalnie „Łódzki sport”, oczywiście podstawowy komplet strojów będzie czerwony. Nie będzie raczej szalonych pomysłów – w stylu pasów, kraty, mieszania białego z czerwonym, czy projektu inspirowanego jakimiś historycznymi strojami. A jakiś inny ciemny kolor ma zastąpić czarny.
W tym sezonie kibice narzekali nie tylko na małą dostępność koszulek, ale też na ceny. Kosztują – bagatela – aż 349 zł. W sklepie klubowym są czerwone i białe. Nie ma tych dla dzieci. Gdy się pojawiły, to kosztowały aż 279 zł. W nowym sezonie ma się to zmienić, tzn. wciąż będzie można kupić trykoty takie, w jakich gra pierwsza drużyna, ale Widzew zamówi też koszulki trochę gorszej jakości (ale wciąż dobrej), które będą tańsze. Chodzi także o dziecięce rozmiary.