Władze Orła Łódź spodziewały się, że z możliwości zadania pytania zarządowi Orła skorzysta wielu kibiców. Nic bardziej mylnego. Mimo pięknej pogody i dogodnego dla większości kibiców terminu (sobota, godz. 13), w spotkaniu wzięło udział około 50 osób.
Niska frekwencja na Moto Arenie była jednym z głównych tematów dyskusji pomiędzy sympatykami Orła i zarządem klubu. Kibice mieli bardzo dużo zastrzeżeń do działań marketingowych klubu. Wskazywali nawet przykłady, w których musieli wyręczać pracowników Orła.
– Sama osobiście rozwieszałam plakaty. W tym sezonie nikt nie chciał mi pomóc, ze względu na to, że…
To jest tylko fragment artykułu.
Zapraszamy do przeczytania całego artykułu i innych ekskluzywnych treści ma naszym portalu. W cenie porannej kawy, już od 7,5 zł miesięcznie, uzyskacie dostęp do wszystkich treści ŁS PREMIUM, i to bez reklam!
Zachęcamy do zapoznania się z pełną ofertą abonamentową i opcjami płatności widocznymi poniżej. Dla subskrybentów ŁS PREMIUM przygotowujemy dodatkowe promocje, w tym konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, m. in. biletami na mecze Waszych ulubionych drużyn sportowych z Łodzi i regionu.
Dlaczego Łódzki Sport w wydaniu PREMIUM? Dowiedz się więcej.