Badania wykonane przez Instytut Monitorowania Mediów oraz firmę Pentagon Research pokazały dynamiczny wzrost potencjału marketingowego H. Skrzydlewska Orzeł Łódź. Wartość ekspozycji marek i sponsorów w 2022 roku wyniosła blisko 100% więcej, niż w roku 2021.
Wartość ekspozycji marek sponsorów i partnerów KŻ Orzeł Łódź w trakcie kilku miesięcy sezonu 2022 wyniosła aż 20 mln 400 tys. zł. Łącznie w ciągu 3 ostatnich lat potencjał marketingowy H. Skrzydlewska Orła Łódź wzrósł aż o 12 milionów złotych.
– Kwota z sezonu 2022 jest wartością reklamową miejsca i czasu poświęconego marce. Na kwotę tę składa się aż 135 tys. ekspozycji, a marki były eksponowane w formie graficznej (np. na ubraniach i kevlarach zawodników) oraz w tekstach artykułów i publikacji w mediach społecznościowych – czytamy w raporcie.
Orzeł potrafi wykorzystywać swój potencjał, o czym powiedział Adam Pawlukiewicz z firmy Pentagon Research, której badania mediowe umiejscowiło żużel w czołówce zestawienia TOP20 dyscyplin w Polsce.
– Zresztą wykonane przez nas badanie wartości mediowej ponownie umiejscowiło żużel w czołowej piątce zestawienia TOP 20 dyscyplin w Polsce, co daje ogromne możliwości marketingowe, a KŻ Orzeł potrafi to wykorzystać – stwierdził Pawlukiewicz.
Na wysoką wartość marketingową Orła składają także ekwiwalent reklamowy AVE oraz wartość dotarcia do odbiorców. Z wyników badania przeprowadzonego przez Instytut Monitorowania Mediów, wartość reklamowa przekazów ukazujących się przy okazji Klubu Żużlowego Orzeł Łódź w 2022 roku wyniosła ponad 75 mln złotych. Z kolei informacje związane z łódzkim klubem żużlowym dotarły do ponad 100 milionów osób – w 99% procentach kojarzyły się one pozytywnie bądź neutralnie – możemy przeczytać w raporcie.
– Warto się reklamować na stadionie Orła oraz przez KŻ Orzeł Łódź. Z roku na rok badania marketingowe pokazują, że klub rozwija się na każdej płaszczyźnie, a każdego sponsora traktujemy bardzo profesjonalnie. Zachęcamy firmy do wspierania łódzkiego żużla i wspólnego przeżywania sportowych emocji na Moto Arenie Łódź – powiedział Witold Skrzydlewski, honorowy prezes H. Skrzydlewska Orła Łódź.
CZYTAJ TAKŻE>>>Honorowy prezes H. Skrzydlewska Orła Łódź nie jest wielkim fanem żużla przez Widzew?