To jednak nie koniec wieści dotyczących sponsorów. W najbliższych dniach klub oficjalnie ogłosi kolejne firmy, które zdecydowały się wesprzeć Widzew. Choć na razie nie można jeszcze zdradzić o jakie firmy chodzi, to wiemy, że jeszcze jedna z nich znajdzie się na koszulkach widzewiaków (oprócz DiMedical i Murapolu).
Reklama
– Będziemy mieli dwóch sponsorów na froncie koszulki. Pod firmą DiMedical, czyli sponsorem strategicznym, pojawi się logo jeszcze jednej firmy. Do tego dojdzie jeszcze sponsor z tyłu koszulki. Tym samym cała drabinka została przez nas wypełniona. Tak samo zresztą jest w przypadku Akademii – mówi Michał Rydz.
I dodaje: – Wszystkie kluczowe umowy ze sponsorami są podpisane. Czekamy tylko na ich ogłoszenie.
Awans do PKO Ekstraklasy pozwolił na znaczne zwiększenie przychodów ze strony sponsorów. Jak zdradził Michał Rydz, wypływy ze sponsoringu rok do roku wzrosły ponad dwukrotnie.
Reklama
– Wykonaliśmy bardzo solidną pracę, aby te przychody z obszaru biznesowego rosły. Celem jest to, by zabezpieczyć kilka różnych źródeł przychodu dla klubu – wyjaśnia wiceprezes Widzewa.