Współpraca Widzewa Łódź z firmą ZCB Owczary zaczęła się w 2015 roku. Wiadomo już, że ta historia będzie trwać dalej.
Gdy w 2015 roku Widzew odbudowywał się od IV ligi, klub nie miał nic. Pojawiła się jednak firma, która chciała być sponsorem RTS-u. Tą firmą było ZCB Owczwary, które w tym roku świętują wspólnie z Widzewem 10-lecie współpracy. To jednak nie koniec tej historii. Widzewiacy przedłużyli z firmą umowę i Owczary z marką Termoton pozostaną sponsorem generalnym czerwono-biało-czerwonych!
– Kontynuacja działania z marką TERMOTON oznacza, że jesteśmy w bliskich biznesowych relacjach już od niemal dekady. To symboliczny moment, w którym patrzymy na to, jaką wspólną drogę pokonaliśmy: od startu w IV lidze do awansu do PKO BP Ekstraklasy i spoglądania w przyszłość, w której będziemy chcieli włączyć się do walki o wyższe cele. Wierzę, że przyświeca nam wspólna idea silnego Widzewa w czubie tabeli. Takiego, o którym marzył zapewne śp. Rafał Stępień jako współwłaściciel ZCB Owczary i prawdziwy Widzewiak – powiedział Michał Rydz, prezes zarządu Klubu.
Logo firmy nadal będzie prezentowane na meczowych koszulkach łodzian, ale w odświeżonej formie. Jak czytamy na stronie Widzewa, Termoton przechodzi rebranding.
Kontynuacja współpracy z Widzewem Łódź to dla nas nie tylko kwestia biznesowa, ale przede wszystkim emocjonalna. Przez te dziesięć lat byliśmy świadkami niezwykłej drogi, jaką przeszedł Klub – od IV ligi po Ekstraklasę. Jako firma z silnymi lokalnymi korzeniami czujemy dumę, że możemy wspierać Widzew w tej drodze i towarzyszyć mu w najważniejszych momentach. Jubileuszowy sezon to dla nas impuls do jeszcze większego zaangażowania – nie tylko jako sponsora, ale jako kibica z krwi i kości – mówi Andrzej Janiszewski, dyrektor marketingu TERMOTON.
Współpraca Widzewa z Termotonem to wyjątkowa historia, w Polsce rzadko się zdarza żeby jakaś firma sponsorowała klub tak długo. Co ważne, Termoton regularnie zwiększa swoje zaangażowanie i tak jest też tym razem.