Czerwone, białe i czarne – Widzew pokazał stroje na nowy sezon.
Zgodnie z obietnicą działaczy na stadionie przy al. Piłsudskiego 138, czyli w Sercu Łodzi, zorganizowano prezentację nowej drużyny. W imprezie wzięło kilkuset kibiców. Usiedli na trybunie pod zegarem. Na początek piłkarze zaprezentowali nowe stroje – pierwszy komplet (prezentował Krystian Nowak) jest cały czerwony, drugi (Mateusz Michalski) cały biały, a trzeci (Paweł Zieliński) – czarny ze złotymi napisami. Z kolei stroje dla bramkarzy (Jakub Wrąbel) są całe niebieskie.
Na przodzie – oprócz napisu “Zawsze w 12!” – są też loga sponsorów: Fortuna 1. Ligi. Noble Bet i Termotonu.
To model Kappa Gara Kombat dedykowany Widzewowi. Kibice – pierwszeństwo maja pierwszeństwo – mogą je kupować w sklepie klubowym. Koszulka z pierwszego kompletu kosztuje 279 złotych, czerwona bez logotypów – 220, podobnie jak biała i czarna (też bez logotypów).
„Nowy wzór strojów Widzewa Łódź został przygotowany na modelu Kappa Gara Kombat. W mocnym odcieniu czerwieni, przebijają się pionowe pasy, które budzą skojarzenia z historycznymi koszulkami, w których piłkarze czterokrotnego mistrza Polski osiągali największe sukcesy. Na koszulce uwagę zwracają detale. Herb Klubu wykonano łącząc tradycyjne materiały z silikonem. Na karku umieszczono napis „Widzew”, nawiązujący do historycznego liternictwa używanego przed laty między innymi przy okazji tworzenia programów meczowych. W centralnej części koszulki, poza logami sponsorów, umieszczono hasło „Zawsze w 12”, skierowane do kibiców czerwono-biało-czerwonych, którzy co roku, wspierają Klub szczelnie wypełniając Serce Łodzi” – napisano na stronie klubowego sklepu.
Podczas prezentacji przed kibicami stanęli wszyscy piłkarze i sztab szkoleniowy nowej drużyny. Oczywiście byli też nowi gracze. Były śpiewy, race i przemówienia. Do fanów przemawiali właściciel Tomasz Stamirowski, który apelował o jedność i dalsze wspieranie Widzewa, a także Janusz Niedźwiedź i prezes Mateusz Dróżdż. Prezentację można obejrzeć poniżej.