Nową koszulkę meczową Widzew zadedykował kibicom.
Nową koszulkę meczową Widzew zadedykował kibicom. Jak czytamy na oficjalnej stronie klubowej:
Zamiast biznesowego logo w sezonie 2021/2022 na koszulkach zawodników Widzewa Łódź znajdzie się napis “Zawsze w 12!”. To, że kibice są dwunastym zawodnikiem Widzewa, wiadomo nie od dzisiaj. Mimo panującej pandemii i cały czas obowiązujących restrykcji, po raz kolejny wykupili kilkanaście tysięcy karnetów. Obecnie nabywców znalazło już ponad 90% karnetów na mecze domowe Widzewa Łódź w nowym sezonie.
W sezonie 2021/2022 piłkarze Widzewa Łódź będą rywalizować o ligowe punkty w koszulkach Kappa Gara Kombat zaprojektowanych specjalnie dla klubu z Miasta Włókniarzy. Jak w każdym sezonie, na strojach meczowych pierwszej drużyny znajdą się logotypy wszystkich kluczowych sponsorów Widzewa Łódź, ale po raz pierwszy w ponad 110-letniej historii Klubu centralna, najbardziej prestiżowa powierzchnia koszulek została dedykowana kibicom. Tomasz Stamirowski, który został właścicielem klubu sześć tygodni temu i w ramach gwarancji sponsorskich objął pakiet głównego sponsora koszulkowego, postanowił zadedykować w ramach podziękowania centralne miejsce koszulkowe wszystkim kibicom, którzy wspierają klub poprzez zakup karnetów, nawet w sytuacji ograniczeń związanych z pandemią, najem lóż, wpłaty na Akademię za pośrednictwem WOWP i inne działania.
– Fajnie byłoby widzieć logo własnej firmy na koszulkach tak wielkiego Klubu, jakim jest Widzew, ale są rzeczy ważniejsze, w tym przypomnienie jak istotna jest wspólnota i wsparcie klubu w trudnych pandemicznych czasach. Hasło “Zawsze w 12!” nie jest pustym frazesem. To też ważny sygnał dla piłkarzy, którzy muszą pamiętać, że kibice są zawsze z nimi, ale również zawsze oczekują zaangażowania i walki – powiedział Tomasz Stamirowski.
Pozyskanie nowego sponsora strategicznego będzie jednym z priorytetów zarządu na najbliższy sezon i Klub będzie prowadził działania w tym zakresie. – Umowa ze sponsorem strategicznym to przeważnie umowa wieloletnia, negocjowana głównie w okresie budżetowania dużych firm, czyli w IV kwartale roku kalendarzowego. Razem z właścicielem uznaliśmy, że zawieranie w pośpiechu umowy z nowym podmiotem nie ma teraz sensu. Mamy zabezpieczony bazowy budżet od strony sponsorów poprzez gwarancje inwestora oraz kontynuacje umów z większością dotychczasowych sponsorów, na czele z Termotonem i Murapolem, którzy jako sponsorzy główni wspierają Klub od wielu lat – powiedział Mateusz Dróżdż, prezes Widzewa Łódź.
– Chcemy, aby biznes był trzynastym zawodnikiem Widzewa – będziemy szukać sponsorów podzielających nasze wartości, ze szczególnym naciskiem na sponsorów Akademii oraz głównego sponsora koszulkowego. Zaistniała sytuacja i aprobata właściciela pozwala nam również na rozważanie innowacyjnych działań, jakim mogą być np. poszukiwania sponsora meczowego, np. meczu derbowego, z dedykowaną koszulką i pakietem meczowym, co może dodatkowo wzbogacać klubowy budżet – dodał Michał Rydz, wiceprezes Widzewa Łódź.