Na początku lipca Widzew ma przedstawić nowych sponsorów klubu.
Pisaliśmy niedawno o tym, że z Widzewem zostaje firma ZCB Owczary z marką Termoton, która wspiera klub od 4. ligi. Pozostanie na froncie koszulki także na najbliższy sezon.
Nie będzie już tam za to firmy DiMedical, która co prawda pozostaje z klubem, ale już na innych warunkach.
Pisaliśmy też o tym, że trwają rozmowy z innymi podmiotami, którzy chcą związać się z Widzewem. Wciąż wolne pozostaje główne miejsce na koszulce. Zajmie je sponsor strategiczny.
CZYTAJ TEŻ: Widzew zdradził, kiedy pokaże nową koszulkę meczową
Kiedy to nastąpi? Powinno już wkrótce, bo przecież w czwarty weekend lipca rozpoczynają się nowe rozgrywki. Widzewiacy grać będą w trykotach firmy Macron, zapewne już z nowym logo na froncie, nad marką Termoton. Widzew ma je zaprezentować 17 lipca. Wszystko wskazuje na to, że wtedy znany będzie już najważniejszy ze sponsorów klubu. Rąbka tajemnicy uchyliliśmy niedawno.
Od 1 lipca klub ma zacząć ogłaszać nowych sponsorów. Napisał o tym na Twitterze prezes Michał Rydz. “(…) Część umów kończy się 30 czerwca, więc od początku lipca sukcesywnie będziemy odkrywać karty. Kilka umów czeka już tylko na komunikację, przy kilku kończymy rozmowy i formalności” – napisał.