Ponad 5 godzin trwała konferencja Moneyball 2, organizowana przez Widzew Łódź. Spotkanie przedstawicieli środowisk medialnych, biznesowych i sportowych ponownie pokazała, że Widzew ma potencjał, by stać się czołowym klubem w kraju we wszystkich tych aspektach.
Konferencja Moneyball 2 przykuła uwagę osób z całego kraju i nie tylko. W Scenie Monopolis, gdzie zorganizowano spotkanie, pojawiło się ponad 200 osób, które miały okazję posłuchać wykładów na temat marketingu, relacji biznesowych oraz trendów technologicznych w sporcie.
Zadowolenia z wielkiego sukcesu dzisiejszej konferencji nie krył także prezes Widzewa, Michał Rydz.
– Organizacja takiego wydarzenia była dla nas dużym wyzwaniem, ale uważam, że cały zespół stanął na wysokości zadania. Międzynarodowi goście, duży rozmach i widoczny krok w rozwoju względem zeszłego roku – stwierdził Rydz. – Projekt Moneyball to inicjatywa, która potwierdza nasze aspiracje – chcemy być liderem miasta i regionu, chcemy być wiodącym klubem w kraju – dodał.
CZYTAJ TAKŻE >>> Bardzo poważne osłabienia Widzewa. Na jak długo… nie wiadomo
Warto podkreślić, że nie tylko organizatorzy byli zadowoleni z całego przedsięwzięcia. Ciepło na temat Moneyball 2 wypowiadali się także uczestnicy i prelegenci, którzy wystąpili podczas konferencji. Wśród nich m.in. Adam Pawlukiewicz reprezentujący Pentagon Research, Michał Kołodziejczyk z Canal+, Leszek Miklas z Ekstraklasa Live Park czy Joost de Wit, Head of Partnerships w holenderskim PSV Eindhoven.
Sukces tegorocznej edycji konferencji Moneyball sprawił, że z niecierpliwością wyczekujemy kolejnej, która najprawdopodobniej odbędzie się w 2024 roku. Oby równie udanej.
CZYTAJ TAKŻE >>> Nowy trener ŁKS-u elektryzuje. Chwalą i krytykują