– Będziemy mocno pracowali nad przygotowaniem oferty dla „mikrosponsorów”, zwłaszcza, że potrzeby związane z marketingiem i szeroko rozumianymi akcjami promocyjnymi są spore – zapowiadał na początku miesiąca Jakub Olkiewicz, odpowiedzialny za komunikację w ŁKS-ie.
28 lipca dwukrotni mistrzowie Polski pojawili się na Patronite. To specjalny serwis, przez który kibice w zamian za drobne upominki mogą wesprzeć swój ulubiony ulubiony klub.
– Kibice ŁKS-u chcą być blisko klubu nie tylko w dniu meczu. Dzięki Patronite i Waszemu zaangażowaniu możemy przesunąć granicę. Chcemy żyć ŁKS-em razem z Wami, dostarczając tego, czego dotąd brakowało w naszej komunikacji. Atrakcyjniejsza komunikacja na linii klub-kibice pomoże nam dotrzeć skuteczniej do innych ludzi, sponsorów oraz efektywniej wykorzystywać różne możliwości – powiedział Olkiewicz.
Według wyliczeń ŁKS-u potrzeba 10 tys. złotych miesięcznej. Przygotowano kilka progów od 10 do 1908 złotych. Kibice mogą liczyć na nagrody. Pierwsze, fizyczne prezenty przysługują od progu 20 zł. Za to wsparcie patroni dostaną plakat z autografami drużyny ŁKS-u.
Za największe wsparcie, fani dostaną, między innymi: wycieczkę po stadionie Króla z wybranym piłkarzem ŁKS-u i sesję zdjęciową na obiektach dwukrotnych mistrzów Polski.
Żeby odebrać nagrody trzeba wspierać ŁKS co najmniej przez trzy miesiące.