

Czy będzie wysyłka zagranicę? Ile produktów będzie dostępnych? Na te i wiele innych pytań na łamach Łódzkiego Sportu odpowiedział Michał Frontczak, dyrektor komunikacji i sprzedaży.
Kibice ŁKS-u doczekali się sklepu internetowego. Produkty z U2 Store będzie można zamawiać z wysyłką. Jak się dowiedzieliśmy projekt powstawał kilka miesięcy. I wcale nie był łatwy.
-To było duże wyzwanie dla ŁKS-u, bo nie mieliśmy wcześniej takiej formy dystrybucji. Otwarcie takiego sklepu jest trudniejsze, bo to również sprawy technologiczne – mówi Michał Frontczak, dyrektor do spraw sprzedaży i komunikacji.
Sklep ma być głównie skierowany do tych ełkaesiaków, którzy nie mieszkają w Łodzi. Szefowie klubu chcą zapewnić im większy komfort.
-Mamy kibiców poza Łodzią, widzą produkty z U2 Store i chcą je mieć. Radzili sobie w sposób chałupniczy. Zamawiali przez kolegów, którzy wysyłali im później produkty. Sklep stworzyliśmy między innymi dla nich. Chcemy, żeby mogli zamawiać bezpośrednio od nas – wyjaśnił Frontczak.
Internetową wersją sklepu będą zajmowali się ci sami ludzie, którzy odpowiadają za sukces U2 Store.
–Sprzedaż internetowa jest połączona ze sklepem U2 Store. Jestem bardzo zadowolony z pracowników. Od momentu, w którym otworzyliśmy sklep, do dziś nie mieliśmy żadnych zmian kadrowych. Nie baliśmy się powierzyć im części online – zdradza dyrektor ŁKS-u.
-Powstanie sklepu trochę trwało. Zapowiadaliśmy, że pojawi się przed sezonem. Tematów było bardzo dużo i w końcu spóźniliśmy się o trzy tygodnie za co bardzo przepraszamy – dodaje.
Fani pytali, czy będzie można kupować ełkaesiackie gadżety nawet poza Polską. Frontczak uspokaja.
– Zakładamy, że będzie wzrost obrotów, w dużej mierze dzięki kibicom spoza Łodzi. Wysyłka zagraniczna będzie dostępna, ale jak to w takich przypadkach będzie wiązała się z dodatkową opłatą – powiedział doświadczony działacz.
Reklama