ŁKS ma nowych sponsorów. To firmy z branży spożywczej. Obie zajmują się… produkcją cukierków.
Marka Sour Madness, producent kwaśnych cukierków został sponsorem głównym ŁKS-u. Ale to nie koniec, bo łodzianie poinformowali, że wspierać ich będzie również Mieszko. Zakłady najbardziej znane są z kultowych, musujących cukierków – Zozoli.
– Czujemy, że z ŁKS-em łączy nas podobna dawka pozytywnego szaleństwa, wpisanego w nazwę naszych słodyczy, które pozwala dokonywać niemal niemożliwego. To szaleństwo pozwoliło nam zyskać ugruntowane miejsce na półkach w najpopularniejszych marketach w całej Polsce i za granicą. Wierzymy, że współpraca z ŁKS-em zaowocuje wieloma sukcesami klubu i wywoła prawdziwe szaleństwo na trybunach po zwycięskich meczach. Poprzez podpisanie umowy sponsorskiej chcemy wspomóc klub w walce o kolejne wygrane i zapewnić możliwości dalszego, imponującego rozwoju -mówi Renata Błądzińska, szefowa marketingu firmy Argo, która produkuje cukierki Sour Madness.
W ramach współpracy firma Mieszko będzie aktywnie wspierać drużynę ŁKS-u Łódź, podkreślając, że zarówno sport, jak i produkcja wyrobów cukierniczych wymagają ciężkiej pracy zespołowej, a także poświęcenia i precyzji. To dzięki wspólnym wysiłkom i harmonijnej współpracy powstają produkty oraz sportowcy osiągają wyniki, które inspirują i zachwycają – tak ŁKS poinformował o współpracy z Mieszko.