Prezesi Widzewa: Mateusz Dróżdż i Michał Rydz przedstawili nowego sponsora klubu na specjalnej konferencji prasowej. – Jestem dumny, że dzięki pracy całego zespołu, udało się nawiązać współpracę z wiodącą firmą w swojej branży, której władze wiążą się z Widzewem na ponad 2 lata. To już kolejny partner, z którym podpisaliśmy umowę w dłuższej perspektywie. Dodatkowo mamy do czynienia z firmą, która podziela kulturę i wartości tworzone przez nas w Widzewie. To wyróżnienie i wzmocnienie naszej struktury sponsorskiej, pomimo trudnej sytuacji rynkowej – powiedział Michał Rydz.
– Jesteśmy niezmiernie dumni. Od Holendrów nauczyłem się dużo w zarządzaniu klubem. Holandia jest mi więc bliska, a teraz jeszcze łączą nas relacje biznesowe i bardzo się z tego cieszę. Zwróciliśmy uwagę na to, że mówimy o tym samych wartościach, chcemy tak samo budować Widzew. Rozmowy były owocne, było też dużo śmiechu. Efekt jest taki, że to dołącza do nas bardzo znaczący partner – powiedział prezes Mateusz Dróżdż.
Umowa została podpisana na 2,5 roku. Logotyp firmy znajdzie się na tyle spodenek piłkarzy.
CoBouw to polsko-holenderska spółka budowlana, która zajmuje się projektowaniem i budową hal produkcyjnych i magazynów. Swoje biuro w Łodzi ma przy ulicy Gdańskiej.
CoBouw to firma rodzinna, która od 20 lat pracuje w systemie „zaprojektuj i zbuduj”, gdzie łączą się polskie wartości i holenderska nowoczesność. CoBouw buduje hale produkcyjne, magazynowe i logistyczne wraz z budynkami biurowymi na terenie całej Polski. „Estetyka, funkcjonalność, ekonomia” – to motto, które charakteryzuje budowane obiekty. Do tej pory powstało ich blisko 300 na terenie całej Polski o łącznej powierzchni ponad 2.000.000 m2.
– Byłem zaproszony na mecz Widzew – Raków. Atmosfera była niesamowita – pełny stadion, ogromne emocje, zaangażowanie 18 tysięcy kibiców, po prostu coś niesamowitego. Z moim synem byliśmy pod wielkim wrażeniem, dawno tak dobrze się nie bawiłem. Było widać, że kibice Widzewa identyfikują się z klubem, stoją za nim murem. To jest to, co zawsze mówię też swoim klientom – projektujemy i budujemy obiekty przemysłowe, mamy indywidualne podejście i jesteśmy z klientem od samego początku do samego końca inwestycji. Doradzamy i wspieramy go najlepiej jak potrafimy, tak samo jak kibice Widzewa kibicują swojemu klubowi. Też zwracamy dużą uwagę na detale, dążymy do perfekcji i to widać w obu zespołach. Tak, jak cały stadion Widzewa w trakcie meczu jest w czerwonych barwach, w naszej firmie wszystko jest na pomarańczowo – jest to kolor bardzo pozytywny, energetyczny i takie podejście widzimy też w Widzewie. Niedawno spotkałem się z zarządem Widzewa, mieliśmy bardzo miłe spotkanie, czuć było samą pozytywną energię. Widać było jak Zarząd jest oddany swojemu klubowi, widać było, że Widzew żyje, że ludzie stoją murem za klubem; strasznie nam się podoba to podejście, ta droga do sukcesu! My działamy w podobny sposób, także decyzja o tym, by zostać sponsorem oficjalnym była podjęta od ręki. Widzimy tyle podobieństw pomiędzy naszymi firmami, że chcemy identyfikować się z jednym z najlepszych klubów piłkarskich w Polsce. Mamy nadzieję, że w przyszłym sezonie będziemy znów grać w Europie. Marzy mi się mecz przeciwko Ajaxowi Amsterdam w Lidze Mistrzów – powiedział Jos Amsing, prezes CoBouw.