Marka Foodify została nowym sponsorem Widzewa.
– Jesteśmy stąd – z Łodzi. Czujemy więc ten sam głód sukcesu, co społeczność widzewska, która wypełnia stadion podczas każdego meczu – przyznaje Anna Nowakowska, dyrektor Działu Rozwoju Produktu Foodify. – Widzew to więcej niż Klub, to społeczność. Dlatego zanim podbijemy Polskę chcemy oddać to, co najlepsze lokalnej społeczności. Zaczynamy od domu, bo kibice i piłkarze Widzewa zasługują na absolutnie najwyższą jakość.
– Wśród Sponsorów Widzewa cieszą nas nie tylko wieloletni partnerzy z uznaną marką, ale również ci, którzy dopiero wchodzą na rynek biznesowy, a jednocześnie mają jasno zdefiniowane aspiracje, by stać się rozpoznawalnymi w skali całego kraju. Do takich firm z pewnością należy Foodify, którą z radością witamy w gronie Sponsorów Oficjalnych Klubu – mówi Łukasz Kolecki, dyrektor Działu Komercyjnego Widzewa.
Co ciekawe, nie wiadomo za bardzo, czym zajmuje się firma. To ma być niespodzianka.
Logo Foodify znajdzie się na koszulkach piłkarzy. Firma będzie widoczna także na brandingu stadionowym.